Lemnul – o promovare naturală

Lemnul - o promovare naturală - Galaxy Design

Lemnul este unul dintre cele mai folosite materiale din viața noastră, dar și unul prin care ne putem face cunoscut business-ul.

Strictul necesar de care avem nevoie pentru asta este: puțină voință, câțiva stropi de imaginație și o companie de personalizări (recomand Galaxy Design ^^). Nu de alta, însă cineva trebuie să pună aceste ingrediente laolaltă.

O metodă de personalizare prin care putem pune în valoare acest material este gravura laser. Calitatea acesteia, este de neegalat. Reproduce o imagine extrem de detaliată și fină. Ceea ce rezultă, cu siguranță va crea o impresie vizual plăcută și va atrage atenția de la primul contact cu respectivul produs.

Acum, material avem, imaginație la fel, companie de personalizari și tehnologie, de asemenea, tot ce ne mai rămâne sunt produsele. Am creat o listă cu produse promoționale, din lemn, prin care îți poți promova compania, dar și să beneficiezi de o imagine bună în mintea publicului țintă.

Pixurile sunt printre cele mai întâlnite produse în campaniile de promovare off-line. Sunt folosite de cei care le primesc și au un spațiu generos pentru brand-uirea lor. Posibilul client căruia te promovezi va vedea în permanență logo-ul, sloganul sau datele tale de contact, ori de câte ori va folosi pixul.

  • Pixul „Bripp” este un produs care are șanse mari de a fi folosit de către cei cărora l-ai oferit. Este un produs din bambus, cu clips metalic și manșon colorat, cauciucat. Este potrivit oricărui tip de public, iar datorită design-ului, va atrage atenția ușor.
  • Dacă dorim să fim și vizibili, dar și în pas cu noile trenduri tehnologice din zilele noastre putem folosit Pixul „Tashania”. Este un pix din bambus, ușor, cu un design ergonomic. Vârful acestuia este special conceput pentru a putea fi folosit drept creion tactil pentru smartphon-uri. Deci, dacă publicul căruia te promovezi, este unul tânăr, cu acest pix poți da lovitura.
  • Dacă nu dorim să avem un pix cu o astfel de proprietate, putem apela cu încredere la Pixul „Bashania”. Diferența dintre ”Tashania” și „Bashania” o face doar vârful primului. În rest, greutatea, materialul și design-ul sunt aproape la fel. Printr-un pix din bambus și o gravură laser potrivită, poți stârni reacții pozitive asupra brand-ului tău.

Un alt produs promoțional foarte des întâlnit în promovarea off-line este creionul. Sunt neumărate modele și diferite forme, însă eu am selectat doar 3.

  • Creionul „Togi” îți poate pune identitatea vizuală a propriei tale companii într-o lumină pozitivă. Este un creion din lemn, cu radieră colorată. Lungimea de 190mm. îți permite să gravezi chiar și mesajul campaniei pe care o promovezi.
  • Denumit și creionul tâmplarului „Carpenter” poate fi o unealtă benefică de promovare. Corpul acestui produs este colorat, deci nu va fi nici o problemă să găsești unul de culoarea brand-ului tău. Dacă ai o firmă de construcții, atunci cel puțin angajații tăi trebuie să folosească un astfel de creion.
  • Al treilea model este Creionul „Harpo”. Este unul cu corpul colorat, iar în capătul acestuia regăsim o radieră, de culoarea creionului, mare și rotundă care poate fi personalizată. Va atrage atenția prin forma lui, atipică unui creion obișnuit.

Într-o campanie de promovare off-line nu trebuie să te rezumi doar la pixuri sau creioane. Sunt o sumedenie de produse din lemn, prin care îți poți crea o imagine în mintea consumatorilor tăi.

  • Brelocul „Orbis” este un produs prin prisma căruia îți poți face cunoscut brand-ul. Este un breloc rotund, din lemn și datorită inelului metalic, acesta poate fi atașat la chei. Cum cheile le purtăm mai mereu la noi, așa se va întâmpla și cu imaginea companiei tale – va fi în buzunarul consumatorului. Gravura laser va scoate cu siguranță acest obiect din anonimat.

Dacă dorești să te promovezi, dar în același timp să faci și lucruri frumoase, poți apela la ajutorul unui yoyo.

  • Yoyo „Neoton” este produsul de care multă lume se va bucura. Acesta îmbină utilul cu plăcutul – și promovare și distracție. Oare dacă vei oferi angajaților sau clienților tăi un astfel de produs, gravat laser cu un mesaj simpatic, se vor distra copios în acea zi? Aștept să îmi comunici!

Dacă domeniul tău de activitate este cel al imobiliarelor, există un produs prin care îți poti promova business-ul.

  • Mini casa „Hutty” este ceva ce poți oferi drept cadou clienților tăi. Aceasta este formată din 2 bucăți de lemn, separate, însă împreunate și gravate pot constitui o căsuță de pus la expunere. Însă, acest obiect nu este exclusiv celor din domeniul imobiliarelor. Poate fi un obiect decorativ, apreciat și păstrat de către consumatorii tăi.

Ca și bonus, îți prezint 3 modele de pixuri, care denotă eleganță, rafinament, iar dacă publicul tău este din domeniul business, atunci le poți deveni simpatic foarte ușor.

  • Setul „Nawodu” este format din pix și roller din lemn natural cu vârf și clips metalic. Însă nu doar cele două produse conferă o calitate ridicată, ci și cutia în care vine. Atât produsele cât și cutia pot fi gravate laser, iar rezultatele vor fi mai mari decât cele așteptate.
  • Pixul „California” este unul din lemn de trandafir. Datorită materialului din care este conceput, acest produs poate fi oferit chiar și cadou. Cu siguranță va impresiona, iar gravura laser îi va oferi o unicitate și o valoare deosebită.
  • Al treilea model este unul din bambus. Cutia în care vine ambalat este și ea tot din același material – bambus. Pixul are ornamente din metal, ceea ce denotă o rezistență mare. La fel precum cele două modele de mai sus, și acesta poate fi gravat laser și va căpăta mai multă semnificație.

Sper că ți-am fost de ajutor. În promovarea companiei tale nu trebuie neglijat acest material, ci pus cât mai mult în valoare. Dacă ai sugestii cu privire la alte modele de produse, din același material, ești binevenit la comentarii. Te aștept!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *