De ce să folosești agende și calendare ca instrumente de marketing

banner-articol-de-ce-sa-folosesti-agende-si-calendare-ca-instrumente-de-marketing-promer-productie-publicitara

Să investești în marketing a devenit un lucru frecvent, fiind practicat în fiecare companie, indiferent de statutul acesteia. Investiția în strategii bine definite, aplicate pe cerințele publicului țintă și care să utilizeze cele mai eficiente produse de promovare aduce un plus de valoare companiei și, totodată, sunt cele care atrag noii clienți ori îi fidelizează pe cei deja existenți. Agendele și calendarele, căci despre acest subiect vom vorbi astăzi, reprezintă, de asemenea, și o soluție la unele dintre provocările pe care oamenii le întâmpină des la locul de muncă, facilitând, spre de exemplu, organizarea și realizarea taskurilor.

 

Cum devine instrument de marketing o agendă sau un calendar?

Deși agenda este considerată a fi un produs clasic de birotică, aceasta poate fi unul dintre cele mai folositoare lucruri pentru un om de afaceri. Programarea întâlnirilor, menținerea unei evidențe a taskurilor și notarea celor mai îndrăznețe idei sunt câteva dintre lucrurile pe care le facilitează o agendă.

Cum poți folosi tu acest aspect în avantajul companiei tale? O simplă agendă poate fi transformată într-un fidel instrument de marketing. Imprimarea identității companiei pe coperta sau poate chiar pe paginile din interior va contribui la conturarea brand awarenessului râvnit.

Multitudinea procedeelor de personalizare pentru agende reprezintă modul prin care te poți diferenția de concurență. Dacă îți dorești să transmiți eleganță sau rafinament, personalizarea prin emboss te va ajuta să transmiți acest lucru. Tipul acesta de imprimare se va folosi pe material din piele sau alte materiale asemănătoare. Pe de altă parte, putem vorbi și de companiile care își doresc să comunice faptul că sunt prietenoase și joviale. În cazul acesta poți apela la utilizarea unei agende creative, cu file multicolore.  Detaliile fac de cele mai multe ori diferența, fapt pentru care aceste mici amănunte, de la coperta cartonată și laminată până la personalizarea în totalitate a forzatului, te vor clasa ca un etalon în rândul concurenților. Astfel, un avantaj al agendelor personalizate este faptul că ele funcționază precum un accesoriu de publicitate neconvețională, deloc agresiv. Nu vor crea senzația de saturație, ci din contră, compania va câștiga teren în fața publicului țintă într-o manieră inteligentă.

 

Promovează-te inteligent pe întreaga durată a anului

În același mod se poate transforma și un calendar într-un accesoriu folosit în campaniile de comunicare. Găsit sub diferite forme, de la calendarul de birou până la cel de perete sau chiar de buzunar, acestea ajută la menținerea contactului cu brandul pe întreg parcursul anului. Folosirea unui design unic, care să se se îmbine cu elementele identității vizuale ale companiei, oferă clientului o experiență reală cu acesta, o interacțiune involuntară, făra a intra abuziv în atenția consumatorului. Una dintre principalele calități pe care un calendar trebuie să o aibă este aceea de a fi rezistent. În acest fel utilizatorul se va folosi de produsul promoțional în fiecare zi a anului în curs.

 

Angajații – cei mai buni ambasadori de brand?

Ei bine, se poate considera că unii dintre cei mai buni ambasadori de brand sunt angajații companiei. Dacă ei vor fi cei mulțumiți de serviciile oferite de către companie, vor răspândi acest lucru și în cercurile personale. Din acest motiv este necesar ca instrumentele de publicitate folosite în mediul extern să fie aplicate și în mediul intern. Spre de exemplu, oferirea unei agende  personalizate unui angajat va atinge două dintre punctele sensibile ale acestuia: va ajuta la fidelizarea specialistului, dar îl și va ajuta la organizarea biroului, fapt ce va contribui la creșterea randamentului. Creează, așadar, angajaților tăi ambientul ideal, iar rezultatele nu vor întârzia să apară!

 

Agendele și calendarele sunt elemente esențiale pe biroul oricărei companii. Alege și tu să te promovezi eficient cu cele mai longevive produse de birou. Creează plus valoare afacerii tale cu o personalizare pe măsură, dar nu uita nici de potențialul angajaților tăi.

Să fii mereu în atenția clienților este o provocare care necesită un efort constant. De aceea, cel mai ușor mod prin care poți realiza cu succes acest lucru este să utilizezi produse promoționale ce se regăseasc în activitatea zilnică a clienților tăi.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *