Galaxy Design – Misiune

https://sarahwmackey.files.wordpress.com/2014/11/mission.jpg

Dacă în articolul precedent am vorbit despre viziunea companiei, acum e rândul misiunii. Misiune sau scop, el trebuie stabilit încă de la începutul inființării companiei.

MISIUNEA noastră este una foarte clară:

Galaxy Design își propune educarea consumatorilor în vederea alegerii soluțiilor optime de promovare cu ajutorul materialelor promoționale personalizate sau a tipăriturilor, prin oferirea de produse din game diverse și mai ales servicii de calitate, personal instruit, prin utilizarea celor mai moderne tehnologii de imprimare și personalizare.

Galaxy Design dorește să devină lider național în importul, personalizarea și distribuția materialelor promoționale, încercând continuu să îmbogățească portofoliul cu servicii noi care să completeze oferta.

Dacă nu ai o misiune clar concepută, nu vei supravețui pe piață! Nu vei putea evolua, nu vei ști cum să-ți îmbogățești serviciile și cel mai important, nu vei ști care e rostul companiei tale. Și nu cred că vrei asta!

Acum tot ce trebuie să faci este să te uiți peste ceea ce ți-ai propus pentru firma ta și să vezi dacă ce ai făcut până acum se leagă cu misiunea ta.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *