Viziunea Galaxy Design=Educare!

Viziune Galaxy Design

Zilele trecute am avut plăcerea de a-mi „interoga” puțin șeful. Tot ceea ce voiam să aflu de la el era VIZIUNEA companiei. Mi-am pregătit întrebările și abia așteptam să i le adresez.

I-am zis să se așeze confortabil și l-am rugat să nu se mai gândească la altceva decât la întrebările mele. L-am informat că răspunsurile ce mi le va da vor fi foarte importante pentru mine, cât și pentru companie și că îl vreau exact ca la spovedanie: SINCER!

La început, i-am dat de gândit, nu știa la ce să se aștepte însă, după i-am povestit care este scopul acestui interviu. A fost plăcut surprins și încă de la început a vrut să sublinieze faptul că VIZIUNEA Galaxy Design este: Numele Galaxy Design să se afle pe buzele fiecărui proprietar de firmă din România. Educarea acestora pentru alegerea soluției optime de promovare.”

Mi-a indicat ca aceste cuvinte să fie scrise îngroșat pe carnețelul meu și că dacă voi face un articol de pe urma acestui interviu, la fel să o fac și acolo. Prin urmare, am făcut-o!

  1. De ce ai început o astfel de afacere?

„Să demonstrez tuturor că într-o economie de piață modernă, guvernată după legile bunului simț, își poate găsi locul întotdeauna cineva (o firmă care face lucrurile la fel de bine sau mult mai bine).”

  1. Când te vei retrage din această afacere, ce vrei să lași în urma ta?

„Un brand cunoscut. Siguranța locului de muncă pentru angajați. O entitate care să funcționeze precum un ceas elvețian.”

  1. Ce altceva le mai furnizezi clienților tăi, în afară de produse și servicii?

„Soluții optime de promovare offline, prin materiale promoționale și tipărituri. Siguranța livrării la timp a produselor, dar și garanția execuției unor imprimări de calitate.”

  1. Până unde vrei să ajungi cu acest business?

„Cel mai mare distribuitor de materiale promoționale personalizate și print din România. Cu sedii în Iași, București, Cluj-Napoca. Parteneri (revânzători) în fiecare din orașele reședință de județ. Stocuri interne de peste 1.000.000 euro și utilaje de personalizare, imprimare și producție pentru toate tehnologiile: gravură 3D, broderie, imprimare ceramică, rășină epoxidică, gravură laser și mecanică, timbru sec, tampografie, serigrafie, sublimare, transfer termic, imprimare led UV, tipar offset și digital, finisare). Dar cel mai important, un loc de muncă din care să-și dorească ca fiecare om să iasă la pensie!”

În urma acestui interviu, mi-am dat seama că Răzvan știe exact ceea ce vrea de la viața, dar și de la compania lui. Nu pot decât să-i urez mult succes și stau liniștit deoarece știu că-i va reuși!

PS: Vreau să ies la pensie din această companie, deci Răzvan, CONTINUĂ CEEA CE FACI CĂ O FACI BINE!

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *