Ce face diferența?

Galaxy Design - Metal sau Plastic

Atunci când concepem o campanie de promovare offline prin intermediul materialelor promoționale, trebuie să o facem în așa fel încât să optimizăm bugetul cât mai mult. Însă dacă vrem ca audiența noastră să ne perceapă ca fiind un brand serios și calitativ superior față de concurență, trebuie să avem grijă ce produse folosim.

În primul rând, pixurile sunt cele mai apreciate și mai folosite produse promoționale. Trebuie să branduim produsele care au o rezistență mai mare. Dacă oferim un pix de plastic, șansele de a le  folosi o perioadă îndelungată ale acestuia sunt mai mici decât ale unui pix metalic. Ideea este că nu doar cel care va primi produsul nu se va bucură destul de mult de obiectul promoțional, însă nici tu, responsabilul cu promovarea companiei tale nu vei fi prea fericit. Dacă un pix de plastic cu sigla ta pe el se va strica, posibilul consumator nu-l va mai folosi, deci nu îți va mai observa sigla la fel de mult cum o făcea când pixul încă funcționa.

În al doilea rând, pixul fiind din metal, poate fi gravat laser. Această tehnică este recomandată acestui tip de material, în plus de asta, gravarea reușește să scoată în valoare și cel mai mic detaliu cu privire la identitatea vizuală a brand-ului tău.

În al treilea rând, un pix metalic va fi perceput, valoric, mai ridicat decât unul normal din plastic. Atunci când ne promovăm compania prin produse promoționale, un pix metalic va crea câteva conexiuni avantajoase pentru afacerea ta, în mintea publicului căruia ne adresăm.

 

Știe că prețul unui pix metalic este mai ridicat decât unul din plastic, iar în subconștientul  lui se va declanșa un proces de genul: investește bani pentru mine, înseamnă că are o viziune! Și acest lucru îți va aduce numai beneficii.

Un pix metalic sugerează duritate, seriozitate, siguranță, iar toate aceste caracteristici vor fi transferate automat brand-ului pe care îl promovezi.

Cu cât pixul este mai bun calitativ, cu atât cel care l-a primit îl va folosi mai mult. Acest luru este foarte sănătos companiei tale. De exemplu, dacă publicul tău țintă este format din studenți, vei beneficia de promovare gratuită. Colegii persoanei care îl va folosi, vor vedea sigla ta, iar aceștia se pot transforma din posibili consumatori, în cumpărători.

Dacă îți dorești să rămâi „blocat” cât mai mult în mintea consumatorilor tăi, ai grijă ce materiale sau metode folosești. Fă-i să te considere un brand premium, arată-le că îți pasă și că nu îți este frică să investești pentru a crește!

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *