Banner Roll – Up – O promovare verticală!

Banner Roll-Up - Galaxy Design

Fiecare companie trebuie să se facă remarcată în rândul publicului țintă. Conferințe, târguri, expoziții sau showroom-uri – la toate trebuie afișată o imagine profesionistă. Un Banner Roll – Up poate fi exact ceea ce avem nevoie în astfel de situații.

Beneficiile unui Banner Roll – Up sunt cu duiumul.

Cu ajutorul acestui material de promovare vei atrage atenția segmentului de piață vizat, deoarece dimensiunea lui de 200×85 cm. ne permite acest lucru.

Banner Roll-Up - Galaxy Design

Banner Roll-Up – Galaxy Design

Dimensiunea acestuia nu ne ajută doar în a fi văzut, chiar și de persoana din ultimul rând (de exemplu, în cazul unei conferințe), ci și conferă o inserare generoasă a detaliilor personale de prezentare a unei companii: siglă, slogan, ofertă unică de vânzare, date de contact etc., toate vor avea un loc în printul unui Banner Roll – Up.

Dacă în anumite circumstanțe vom întârzia la un eveniment (nu este cea mai buna idee), și ajungem doar cu 5 minute înainte, nu trebuie să ne facem griji! Un Banner Roll – Up se instalează în mai puțin de 1 minut și are un mecanism de asamblare foarte simplu.

Dorești să apari la mai multe evenimente? Îți oferim 2 sugestii: prima, îți achiziționezi mai multe Banner Roll – Up-uri. Sau doi, îți cumperi doar 1 și nu va fi nici o problemă. Greutatea unui Banner Roll – Up este redusă, iar husa în care este împachetat, permite transportarea acestuia, dintr-o locație în alta, foarte lejer.

Un alt avantajal al materialului de promovare, constă în spațiul redus de depozitare și de prezentare. Lățimea poate varia de la 85cm. până la 150cm. Deci nu avem nevoie de un depozit special, sau un loc creat special pentru acesta.

Până în acest moment ți-am prezentat ce beneficii vei avea de pe urma unui Banner Roll – Up, acum să trecem la partea mai puțin plăcută, ce vei pierde.

Banner Roll-Up - Galaxy Design

Banner Roll-Up – Galaxy Design

Neavând un astfel de material de promovare, rezultă faptul că nu vei avea șansa de a te promova la o serie vastă de evenimente. Și ești conștient că aceste showroom-uri, workshop-uri etc. nu trebuie trecute cu vederea din strategia ta de promovare. Dar chiar și la tine în firmă (de preferat locul cel mai frecventat de către clienții tăi), poate staționa un astfel de produs fără nici măcar o problemă!

Un astfel de material de promovare, odată ce l-ai conceput, îl vei putea refolosi la mai multe evenimente, promovând un mesaj unitar, pe o perioadă îndelungată de timp. Pe când alte tipuri (flyere, reviste, stickere etc.), le faci doar pentru un eveniment.

Probabil și tu ți-ai facut o fotografie la evenimentele de acest gen. Fără să vrei, în aceasta, ai acaparat și un Banner Roll – Up al unei firme X. Cum în ziua de astăzi, marea majoritate a fotografiilor ajung pe diverse rețele de socializare on-line, posibil că și a ta a ajuns. Iar acolo, alte persoane au observat și detalii precum, firma X promovata printr-un astfel de sistem de expoziționare. Concluzia mea, este că dacă nu ai acest tip de material de promovare, nu vei putea profita de reclamă gratuită, care în cazul oricărei companii, este foarte benefică.

Consider că de acum înainte vei lua mai în serios posibilitatea unei noi achiziții în cadrul companiei tale sau pe care o reprezinți. Acest Banner Roll – Up, este un material de promovare foarte eficient și foarte bine privit de către consumatorii tăi. Nu mai sta pe gânduri, PROMOVEAZĂ-TE VERTICAL!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *