10 perechi de produse care să te ajute în promovarea offline

banner-10-perechi-de-produse-promovare-offline

Sniff, sniff…  de ce miroase a dragoste?

Oh, da! Suntem în februarie, iar „love is in the air”! Dar ce înseamnă dragostea? Cu siguranță nu înseamnă doar flori și ciocolată. Ce-i drept, știm sigur că în această lună sentimentele iubirii sunt mai accentuate. Până și produsele noastre simt asta.

Probabil vă întrebați cum este posibil așa ceva…

Aici, la noi, în fiecare an, în luna februarie, se întâmplă lucruri ciudate, dar în sensul bun al cuvântului… asta dacă ciudat poate avea vreodată calități bune.

După cum ziceam, în fiecare an, în luna februarie, produsele noastre își caută jumătatea pentru a nu fi singure de Ziua Îndrăgostiților. Acestea aleg să se cupleze pentru a-ți ajuta compania în strategiile de marketing și de promovare.

Astfel, anul acesta, ne-am conformat cu trendurile și aplicațiile de socializare actuale pentru a le găsi pereche produselor noastre de promovare. Pentru asta am conceput un algoritm propriu prin care combinăm cele mai cunoscute materiale publicitare, iar tu scapi așadar de chinul căutării printre miile de produse disponibile pe site-ul nostru. Ce am făcut mai exact? Am tras linii, am pus cap la cap interesele comune, am împărțit de 7 ori (cifră magică) experiența fiecărui produs și am obținut un top cu 10 perechi de produse.

 

Fără alte prezentări *sunet de tobe pe fundal*…

Pe primul loc se află pixul Wumpy alături de agenda Cilux. Wumpy s-a dovedit a fi un produs cu un design atrăgător, cu un strat de plastic rezistent și un grip de cauciuc colorat. Cireașa de pe tort este reprezentată de către prețul imbatabil privind raportul calitate/preț și de suma enormă de campanii de marketing la care acesta a luat parte. De cealaltă parte, o avem pe Cilux, care o agendă versatilă rezistentă, în medie, un an. S-a potrivit perfect cu Wumpy când vine vorba de preț și suma de campanii la care au luat parte.


Pe al doilea loc se află cana simplă alături de infuzorul de ceai. O relație controversată și excentrică am putea spune. Se pare că lucrul care-i ține împreună pe cei doi este faptul că infuzorul știe să-și exprime foarte bine aromele de ceai. Iar despre cană știm că reușește să mențină ceaiul cald și aromele în cea mai bună formă. După cum se zice, minus cu minus fac plus, exact asta putem spune și despre această pereche.


Al treilea cuplu este reprezentat de către domnul tricou și doamna șapcă. Algoritmul nostru de reperare a intereselor comune a funcționat de minune pentru acest cuplu. Doar imaginează-ți cât de bine se potrivesc aceste articole de îmbrăcăminte vara, într-o zi toridă. Cam cât de multe persoane crezi că aleg această ținută? Îți zicem noi că foarte multe, iar tot de atât de multe ori vei reuși și tu să te promovezi dacă vei alege acest cuplu de produse în viitoarele tale campanii de marketing.

 


Al patrulea cuplu este format din bateria externă și lampa USB. Cuplul minune care îți va încărca telefonul și celelalte dispozitive, iar pe lângă asta, îți va „lumina calea” și te va îndruma către o promovare de succes.


Pe locul cinci se află sacoșa Longish și umbrela Ziant, sau cum ne place nouă să îi spunem, cuplul zilelor ploioase. Sacoșa Longish îți va proteja toate cumpărăturile și le va menține în cea mai bună formă datorită materialului din care aceasta este făcută, iar umbrela Ziant îți va proteja clienții de picăturile neplăcute de ploaie. Știai că o geantă personalizată este văzută de aproximativ 3646 de ori? Dar că, în medie, plouă 100 de zile pe an, ceea ce înseamnă 100 de șanse de a te promova?


Pe locul șase avem suportul Valence alături de cărțile de vizită. Cum se completează aceste produse? Ei bine, la fel cum ai grijă de imaginea companiei tale, așa trebuie să ai grijă și de cărțile tale de vizită. O carte îndoită sau murdară, cu siguranță, nu va da o impresie bună. Iar aici intervine suportul care îți va proteja cartea de vizită cu prețul vieții!

perechea_6_carte_de_vizita_suport_valence_2


Pe locul șapte se află probabil cel mai trist cuplu. Invitațiile de nuntă alături de șervețele. Am uitat să menționăm că Tinder-ul pentru promoționale are o rată de acuratețe de până la 99%. Probabil că restul de 1% se află la acest cuplu. Totuși, atunci când primești o invitație la nuntă, iar tu nu ai o pereche, probabil șervețelele vor ajuta cu o parte dintre lacrimi, fie ele și de fericire.


Locul opt este deținut de coaster și meniu. Cum și de ce aceste două produse formează un cuplu? Ei bine, meniul este perfect pentru a-ți ajuta clienții să aleagă sortimentul preferat de bere, frappe sau sangria, iar coaster-ul te va ajuta să menții masa fără urme de sticle sau pahare.


Chiț-chiț și am ajuns și la locul 9, care este deținut de mouse și mouse pad. Aici nu avem prea multe de zis. Dacă nu vrei să-ți folosești mouse-ul pe o suprafață aspră, unde acesta nu va funcționa, folosește un mouse pad. De asemenea, mouse și mouse pad, pe lângă numele de familie comun, aceștia au și un copil. El se numește blocantul pentru camera web.


Ultimul loc, dar nu cel din urmă, este reprezentat de către cuplul banner plus flyer. Bannerul se poate vedea chiar și din elicopter, iar flyerul poate trece printre mii de mâini și prin fața a mii de perechi de ochi. Acest cuplu te va ajuta să-ți faci „vocea” auzită și mesajele văzute în rândul publicului tău țintă.


Acestea au fost topul perechilor de produse pe care noi le-am găsit cu ajutorul algoritmului nostru de împerechere a produselor promoționale.

Disclaimer: dacă vei vizita www.promer.ro, vei putea găsi alte sute de cupluri de produse promoționale. Compania ta abia așteaptă să le întâlnească.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *