Ce produse de promovare să NU folosești în offline (în funcție de industria ta)

Probabil te întrebi ce vei afla nou în urma lecturării acestui articol…

Ei bine, lasă-mă, în primul rând, să-ți adresez o întrebare. De câte ori s-a întâmplat să te promovezi sau să începi o campanie de promovare, iar produsele promoționale pe care le-ai ales să nu îți aducă rezultatele pe care le așteptai?

Eu sper că de puține ori. 😂 Și, de asemenea, sper că ai reușit să-ți alegi produsele potrivite. În urma celor 16 ani de experiență în domeniul promoționalelor putem spune foarte convinși că aici la PROMER, pe bune, chiar știm ce produse dau cel mai bun randament pentru compania ta. Motiv pentru care mereu oferim consultanță dedicată proiectelor în care ne implicăm. 😏

Chiar dacă afacerea ta nu se regăsește în lista exemplelor de mai jos, ai face bine să arunci totuși un ochi, cu siguranță aceste informații pot fi adaptate și pentru tine.

Revenind la prima dilemă din acest articol, iată, pe scurt, cu ce informații vei rămâne după lecturarea acestui articol:

✔ Ce promoționale să folosești în campaniile tale de promovare

✔ Cui să oferi aceste promoționale

✔ Când să le folosești

✔ Probail o să râzi sau măcar vei schița un zâmbet


Domeniul IT 💻

Pixurile și agendele personalizate cu siguranță nu te vor ajuta să faci o impresie bună în rândul partenerilor tăi. De ce? Pentru că în acest domeniu accentul cade cel mai mult pe angajații tăi, iar asta poate însemna doar un lucru – un angajat fericit, o capacitate mare de muncă.

Nu cred că angajații tăi vor „sparge codurile” pentru a-și nota lucruri și task-uri pe carnețele sau agende. Doar dacă sunt de „școală veche”.

Noi îți sugerăm ca promoționalele să fie axate pe angajații tăi, pentru că ei reprezintă miezul companiei tale. Astfel, ai grijă ca identitatea de brand să fie prezentă pe produsele oferite lor, fie că alegi un termos care să-i ajute să-și mențină băutura preferată la temperatura potrivită, fie o minge antistres pe care să o strângă în pumn atunci când deadline-urile se aproprie.

Care sunt cele mai folosite produse personalizate în acest domeniu? Ei bine, lucrurile sunt simple: orice produs care are legătură cu digitalul: stick-urile USB, bateriile externe pentru telefoane sau blocanții de cameră web nu vor da niciodată greș.


Domeniul medical 🩺

Fie că deții un cabinet de stomatologie, medicină generală sau de psihologie, nu uita de faptul că ai tăi clienți vor avea nevoie să intre în contact cu tine, iar cartea de vizită va fi primul lucru pe care vor pune mâna și-l vor scoate din portofel atunci când vor avea o problemă sau vor dori să prevină una.

Ah, apropo, articolul era despre ce produse să NU folosești, nu despre recomandări, greșeala mea. Produsele care nu te vor ajuta să te promovezi domeniul medical sunt: evantaiele, șepcile, sacoșele de hârtie și corturile pop-up, produse foarte folosite în alte domenii.

Totuși ce funcționează? Cu siguranță flyer-ul sau pliantul din sala de așteptare a cabinetului tău deoarece fiecare client, în mod cert, va arunca un ochi peste ele cât își așteaptă rândul. Ai grijă să folosești un design plăcut și să prezinți informații relevante, de ajutor. De asemenea, știai că în domeniul produselor promoționale există câte cel puțin un produs dedicat fiecărui domeniu. Stomatologie? Periuțe de dinți pentru vacanță sau pix în formă de pastă de dinți! Farmacie? Cutii pentru pastile. Chirurgie plastică? Oglinzi personalizate. Nutriție și wellness? Cântar. Hai că variante există!


Domeniile HoReCa ☕

Boxe bluetooth portabile, calendare personalizate, stick-uri USB… Ce să faci cu aceste produse? Pe final de an sunt cele mai râvnite produse, drept cadouri promoționale. Însă în domeniile HoReCa să nu le folosești, nu te vor ajuta în campaniile tale de promovare.

Dar știi ce merge cel mai bine dimineață pe lângă o cafea? Pentru clienții tăi, cu siguranță un cupon personalizat cu spații de ștampilă pentru a 5-a cafea gratis. Dar la mesele din restaurant cum te asiguri că băutura consumată nu lasă urme? Biscuții reprezintă una dintre soluții. Știai că pot fi personalizați?

Iar lista de probleme poate continua în acest sector de business: te-ai săturat ca la fiecare check-out să rămâi fără papucii de casă, prosoape, săpunuri și geluri de duș? Măcar personalizează-le, cine știe în câte locuri poate ajunge logo-ul hotelului tău. 💡

Lăsând gluma la o parte, pe lângă situațiile de mai sus cu care deja te-ai întâlnit, nu uita de tipăriturile de care ai nevoie în mod recurent: afișe, etichete, plicuri, portcarduri sau door hangere. Și, evident, esențialul meniu. Ține cont să transpui identitatea și personalitatea companiei tale pe aceste materiale: premium, calitative și bine implementate grafic. Meniul este unul dintre cele mai importante lucruri cu care clientul tău intră în contact cu tine.


Domeniul construcțiilor ⛑

Suport pentru telefon, baterie externă, șnur lanyard, pixuri personalizate, notebook-uri… cu siguranță aceste produse nu sunt prea reprezentative pentru compania ta. Deși sunt în topul produselor personalizate.

Totuși, ce este reprezentativ pentru cei care lucrează în acest domeniu?

Echipamentele de lucru personalizate (vestă, mănuși, șapcă și uniforme) sunt printre cele mai folosite produse pentru creșterea vizibilității unei companii din domeniul construcțiilor. Însă, așa cum am povestit mai sus, fiecare domeniu are dedicat câte cel puțin un produs personalizabil. Construcțiile au mult mai multe: breloc în formă de caschetă, lanternă gravată, patent multifuncțional, ruletăcreion sau pix. Toate acestea sunt produse necesare, dar și dedicate persoanelor pasionate care lucrează în construcții. Care crezi că sunt șansele să-și atingă obiectivele?


Domeniul imobiliarelor 🏚

O brichetă personalizată nu cred că funcționează, mai ales dacă clientul tău nu este fumător. Aragazul are buton automat de aprindere electrică. Un tricou personalizat cu siguranță nu-l va motiva pe clientul tău să cumpere noua locuință, așa cum nici o insignă metalica nu o va face.

Verifică dacă dispui de aceste produse în campania ta de promovare: cărți de vizită, pliante și flyere pentru a-ți prezenta serviciile și datele tale de contact. Agendele și pixurile oferite agenților tăi imobiliari reprezintă o idee inspirată. Aceștia sunt constant pe teren, notându-și tot felul de informații și detalii. Pierderea vreunei informații este ultimul lucru pe care și-l doresc.

De asemenea, nu uita nici de brelocurile personalizate cu logo-ul companiei tale care vor atârna de cheile noilor lucuințe ale clienților tăi. Totuși, îți dorești sa ai clienți relaxați și fericiți în noile locuințe, nu-i așa? Contribuie la asta cu un șorț, tocător, set premium de vin, infuzor sau lumânare parfumată, set de grădinărit sau un set de grătar.


Acum că ai aflat ce produse NU trebuie să folosești în campaniile tale de promovare, încearcă să te orientezi spre cele care îți vor maximiza șansele de reușită! Dacă întâmpini dificultăți în alegerea produselor perfecte, poți oricând să ne scrii la salut@promer.ro sau să ne suni la numărul 0754 PROMER (776 637).

Îți oferim GRATUIT consultanță în vederea alegerii produselor pentru compania ta și pentru campaniile tale de promovare!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *