Ovidiu Bolojan alias „Bolo”

Ovidiu Bolojan - Galaxy DesignEste noul nostru „camarad”, ce se ocupă cu vânzările din zona Clujului și trimiterea bancurilor către centrul din Iași ^_^ . Cam atâtea informații primești cu privire la ceea ce face el în companie! Pe noi ne interesează cum este el ca om nu?

Este un comic și jumătate. Tot timpul are cuvintele la el, se scoate ușor din orice situație delicată, doar o glumă bună și te-a cucerit pe loc! (Crede-mă pe cuvânt!)

Tânăr și numai bun de luat, a absolvit Facultatea de Educație Fizică și Sport din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj Napoca.

Producția publicitară l-a atras încă din timpul facultății, domeniu în care a mai lucrat începând de atunci cu mici pauze, dar întorcându-se mereu la prima lui „dragoste”.

Calitățile de bază care l-au ținut aproape de acest domeniu și care l-au recomandat tuturor angajatorilor sunt: simțul practic ieșit din comun, atât în producția efectivă cât și în depanarea utilajelor.

După cum am scris și mai sus, are o viteză de rezolvare a situațiilor critice, superbă! Comenzile mari, timpul scurt de execuție, i se par un fleac deoarece tot timpul știe să le rezolve cu cap și cu bun simț! ;).

Atenția distributivă este un atu de care știe foarte bine să și-l pună în valoare. Acum veți zice, că e cam rar întâlnită această calitate la un bărbat… Ei bine, așa e. Și pe noi ne-a uimit cu acest lucru și continuă să ne uimească tot timpul când ne captează atenția.

Este omulețul nostru de vânzări deci, pozitivitatea, amabilitatea, experiența lucrului cu oamenii, rezistența la stres și presiuni externe, dar și atenția la detalii importante pentru client sunt incluse în „meniul” de zi cu zi al lui.

Când l-am întrebat „ce ți-a plăcut la acest domeniu?”, răspunsul lui pertinent a fost: „faptul că iei contact cu oameni din toate domeniile posibile și din toate zonele țării, începi discuțiile cu un client în mod foarte oficial iar apoi cu unii devii prieten și colaborezi timp îndelungat – aceste lucruri m-au făcut să mă îndrăgostesc de acest domeniu!”

Când s-a descris, a ținut morțiș să ne afirme un lucrul important (lucru ce i l-am confirmat de îndată!): „în vânzări se spune că un client ce revine, este mai important decât unul care comandă o singură dată. Dar aș adăuga faptul că un client nou care comandă o singură dată poate, și are și el dreptul să ne devină prieten.”

Este ca și plagiată această afirmație – deja notată în agenda personală. Voi ține cont mereu de aceste cuvinte, ba chiar le voi transmite mai departe!

Hobby-uri lui principale ca: excursiile cu motocicleta, muntele, reconstituirile istorice, voleiul, le pune tot timpul în practică fiindcă știe cum să-și managerieze timpul eficient.

Acum, dacă mai ai întrebări pentru clujeanul nostru, m-a rugat că nu răspunde decât dacă sunt multe! Deci, luați-vă o piatră de pe inimă și „interogați-l” (De mine nu a scăpat!)

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *