Grand Media Spedition

S.C. Grand Media Spedition S.R.L.
RO 22939771
J40/23612/2007
Adminitrator Valentina Marinescu

Doamna Valentina Marinescu sau Valentina Cojocaru pe numele de domnișoară, reprezentanta a Grand Media Spedition sau Grand Media Advertising se dă drept persoana cumsecade și ajutată de o voce mieroasă reușește ca în data de 4 decembrie 2009 să semneze cu noi un contract care părea a fi avantajos de ambele parți. S-a dovedit de fapt extraordinar de avantajos pentru o parte și o tzeapa mare pentru cealaltă.

Obiectul contractului îl reprezinta realizarea și personalizarea de agende cu coperta tipărită, in valoare totală de 13200 lei + TVA. Acceptăm parcă hipnotizați ca instrumente de plată două bilete la ordin, deși am analizat în prealabil firma și nu părea a fi avut activitate pe 2007 și 2008. Ne-a motivat însă faptul că beneficiarul final al produselor era un mare transportator internațional de marfă (nu-i dau numele). Ne luasem de fapt o altă măsură de siguranță, am socotit în asa fel încât, livrarea primei tranșe de produse să aibă loc după ce am fi aflat dacă primul bilet la ordin s-a încasat sau nu. Am fost însă urmăriți de ghinion, deoarece am girat primul bilet care trebuia să se deconteze către furnizorul de hârtie, care nu a avut interesul să urmărească dacă s-a încasat sau nu. Ce e drept e și vina noastră, poate, că nu i-am atras atenția. Dacă aflam că nu se incasa biletul nu aveam să trimitem marfa. Cel puțin ne puteam recupera din paguba contactând direct beneficiarul. Pentru că nu am fost anunțați de faptul că biletul la ordin nu s-a încasat, am livrat marfa.

Acum vine un amănunt de rasul curcilor, pentru care sincer ne e cel mai rușine. Am dat dovada cât suntem de proști acceptând să achitam noi contravaloarea livrării produselor care s-a ridicat la suma de 707 lei cu tot cu TVA.

Vine și ajunul Crăciunului, aflăm că nu s-a încasat biletul la ordin. O contactăm pe doamna Marinescu, se scuză că ne-a pus în încurcătură și dă vina pe clienți și promite că va face totul posibil sa ne achite prima tranșă. Trece o săptămână, trec sărbătorile, madam când răspunde la telefon, când nu. Trece și scadența celui de al 2-lea bilet. Reușim performanta sa încasăm 8 lei. Sunăm la Valentina Marinescu, aceleași scuze penibile rostite cu aceeași voce mieroasă. În acest răstimp nu am sesizat din partea dumneaei nici cel mai mic efort pentru a ne plăti datoria. Am contactat și clientul final, care ne-a precizat cum că și ei au avut probleme cu aceasta Valentina Marinescu, dar nu ne-au putut da alte detalii.

Speram acum că justiția să poată face ceva.

Nu pot să ii doresc bine pentru că a fost ceva premeditat. Nu pot sa ii doresc nici răul pentru că am înțeles că are un copilaș mic de crescut. Ma oripilează însă lejeritatea cu care unii oameni pot trece peste orice scrupule. Ar trebui ca circulația biletelor la ordin sa fie reglementată mult mai atent, să se meargă până într-acolo ca prejudiciul să fie plătit de banca emitentă, care nu și-a făcut treaba, și a eliberat bilete la ordin fără ca societatea cu pricina sa aibă tranzacții care să motiveze eliberarea lor.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *