Eveniment business + printuri = marketing

Eveniment business+printuri=marketing

Dacă prin a organiza un eveniment business tu observi o oportunitate de marketing, atunci să știi că acest articol este scris pentru persoane ca tine.

În rândurile de mai jos nu îți voi descrie 3 pași pe care trebuie să-i parcurgi pentru a crea evenimentul suprem, ci doar, îți voi da o mână de ajutor pentru a putea râmăne în mintea celui care a participat.

Pe lângă prezentatori, script, speakeri, locație sau tema propriu-zisă, trebuie să știi că mai ai nevoie și de materiale de care orice eveniment business rămâne unul memorabil.

Fie că este o conferință, un workshop sau un simpozion în care compania ta se face cunoscută publicului prezent, materialele tipărite sau cele promoționale, trebuie să creeze o impresie plăcută, pentru ca cel care le primește să zică din prima Vreau să fac afaceri cu tine!

Acum să nu te gândești la o listă cu zeci de materiale printate. Nu, doar cele de care cei prezenți la acel eveniment business să se poate folosi, prin care să le poți oferi un ajutor și pe care să le poată folosi chiar și după eveniment.

Voi începe prin a prezenta un pachet creat special pentru astfel de evenimente. Compus din 5 produse specifice și utile publicului căruia te adresezi și care îți pot pune compania într-o imagine pozitivă.

Cartea de vizită este cel mai important material printat pe care compania ta trebuie să îl aibă mereu la îndemână.

La fel cum îmbrăcămintea este oglinda omului, așa este și cartea de vizită – ambasadorul companiei tale.

Prima impresie contează foarte mult în relațiile de afaceri, cât și în cazul unui eveniment business!

La fel precum cărțile de vizită, mapele de prezentare au un rol foarte important atunci când dorești să creezi o impresie plăcută posibililor clienți sau partenerilor tăi de afaceri.

Datorită aplicabilității acesteia, mai ai posibilitatea de a însera o carte de vizită proprie și/sau un CD cu prezentarea companiei tale.

La finalul evenimentului, persoana va lua acea mapa cu ea, urmând ca acasă, la birou sau oriunde altundeva va avea posibilitatea, din curiozitate se va uita să vadă ce surprize i-ai pregătit pe acel CD. Eu sper să fie una frumoasă, nu?

Pliantele sunt printre cele mai folosite materiale tipărite, atunci când dorești să îți faci cunoscute noile oferte sau să promovezi atuuurile companiei tale, în rândul publicului țintă.

Poți recurge la metodele clasice de împăturire sau dacă imaginația și creativitatea îți sunt aliați, atunci impactul dorit poate fi atins fără mari bătăi de cap.

Trebuie doar să fii atent la ce cantitate de informație te gândești să transmiți prin prisma unui pliant. Este necesar ca mesajul să fie cât mai concis și ușor de înțeles de către toată lumea!

În cadrul unui eveniment business, poți însera acel pliant în mapă, iar atunci când persoana în cauză va deschide mapa de prezentare, cu sigurață va citi și conținutul.

Materialul meu preferat, pe care mereu mi l-aș dori să îl primesc la un eveniment business este acesta.

În primul rând, pentru că nu este cu scop comercial 100%. Îar în al doilea rând, pentru că mă pot folosi de el mereu.

Și cum cititul cărtilor intră în atribuțiile mele zilnice din timpul liber, ghici ce companie o voi observa cel mai des? Exact, compania care a avut ideea strălucită de a-și pune logo-ul/sloganul sau un mesaj de care să îmi placă.

Tuturor ne place să scriem. Unii mai puțin, alții mai mult, chiar și cei care doar semnează o hârtie au nevoie de un pix.

Iar dacă au NEVOIE, atunci tu poți veni în „salvarea lor”, suplinidu-le acea dorință oferindu-le un pix personalizat cu logo-ul companiei tale sau dacă dorești să fie folosit până la ultima picătură de cerneală, ci nu pus în bolul cu alte pixuri comerciale, concepe un mesaj cu care publicul tău țintă, prezent la acel eveniment business, să se poată asocia.

Acesta este primul pachet de printuri. 5 produse simple, dar folositoare, prin care poți crea un eveniment business exact așa cum ți l-ai plănuit.

Și p.s. Ai observat că toate tipăriturile (și pixul), sunt materiale pe care participanții le vor lua acasă? Ce înseamnă asta? Accepți sau nu, aceștia îți vor face reclamă gratuită; doar pentru că au fost la evenimentul creat de compania ta, iar acele materile le-au ușurat șederea pe parcursul evenimentului.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *