Pachete evenimente PROMER 2024
Produse
Total fara TVA
0
0,00
Coş Comandă

CELE MAI VANDUTE

Pixurile scriu istorie: 70% dintre companii au [..]

0,00 RON


80% dintre persoane au cel puțin un produs promoțional [..]

0,00 RON


Gențile și sacoșele personalizate sunt utilizate foarte [..]

0,00 RON


Pe lângă utilitatea lui, un produs promoțional este [..]

0,00 RON


  88% dintre cei care primesc produse promoționale [..]

0,00 RON


Gențile personalizate sunt utilizate foarte des și sunt [..]

0,00 RON

Alege promovarea sustenabilă: 1 din 5 persoane au primit [..]

0,00 RON


Descriere tehnică Format: SRA3 (320 x 450 [..]

0,00 RON


Descriere tehnică Format: desfășurat - 320 x [..]

0,00 RON


Pixurile scriu istorie: 70% dintre companii au [..]

0,00 RON


Descriere tehnică Format: file - 200 x 100 mm, [..]

0,00 RON


Descriere tehnică Format: file - 130 x 150 mm, [..]

0,00 RON


Descriere tehnică Format: file - 200 x 140 mm, [..]

0,00 RON


Marturia de nunta este considerata a fi un obiect [..]

0,00 RON


Business-ul tău este mereu prezent la evenimente, fiind [..]

0,00 RON


Steagul este o modalitate inteligentă de a ieși din [..]

0,00 RON


Breloc "Euromarket" metalic cu moneda pentru [..]

0,00 RON


88% dintre cei care primesc produse promoționale [..]

0,00 RON


Imprimare tampografica

Tampografia este un procedeu de imprimare care foloseste un tampon siliconic ca mediu de transfer al cernelei, prin parcurgerea urmatoarelor etape:

  • pe o placa cu suprafata fotosensibila denumita in cele ce urmeaza cliseu, sunt "sapate" adancituri reprezentand imaginea ce urmeaza a fi imprimata, printr-un procedeu foto
  • imaginea realizata pe suprafata cliseului este acoperita cu cerneala
  • un tampon cu suprafata neteda realizat sub diferite forme din cauciuc siliconic neabsorbant, va "ridica" cerneala de pe cliseu si o va transfera pe obiect

Astfel, elementele cheie ale procedeului tampografic il reprezinta tamponul, cliseul si cerneala, care permit decorarea obiectelor cu forme si texturi diferite: lemn, ceramica, sticla, plastic, metal, ceara, hartie, piele, ceramica, etc.

 

Exista 3 categorii de aplicare a procedeului tampografic:

  • imprimarea imaginilor normale, litere sau simboluri, simple sau multicolore care necesita o pozitionare exacta a cernelei pe obiect
  • decorarea unui produs pentru a imbunatatii imaginea acestuia. Designul este pur artistic fara un scop functional si poate fi deasemenea simplu sau multicolor (exemplu: decorarea articolelor promotionalele, simularea substratului de lemn, etc).
  • imprimarea diferitelor informatii (codarea), care trebuie sa fie lizibila chiar daca nu de inalta calitate.

Un exemplu il reprezinta data imprimata pe containere sau alte ambalaje. Codarea nu trebuie confundata cu codul de bare unde calitatea imprimarii este foarte importanta. Codul de bare este considerata ea insasi o aplicatie.

 

Diversitatea aplicatiilor, face ca tampografia sa reprezinte o metoda de imprimare avantajoasa, foarte economica si versatila pentru multe domenii de activitate ale industriei si nu numai:

  • industria electronica si electrotehnica
  • industria articolelor sportive
  • industria farmaceutica
  • industria auto
  • productia compact discurilor si a casetelor
  • mase plastice
  • publicitate si campanii promotionale