Top 10 produse promoționale ce sunt păstrate de consumatori

 

Dacă utilizezi sau îți dorești să implementezi produsele publicitare în strategia de marketing a businessului tău, acest articol îți arată care sunt cele mai de „nădejde” produse promoționale pe care clienții sau angajații au tendința de a le păstra, în funcție de utilitate și bineînțeles, necesitate.  Statisticile arată că 85% dintre clienți au colaborat cu un brand abia după ce au primit cadou un material publicitar. Fie că sunt tricouri, căni sau stick-uri USB, citește­­ în continuare acest articol pentru a afla care sunt primele 10 produse promoționale și în ce măsură acestea sunt păstrate și utilizate de către posesori.

  1. Tricouri

Poziția de top este deținută de tricourile personalizate cu logo-ul firmei. Această metodă are mai multe avantaje: atât să aducă vizibilitate brandului tău, cât și sporirea vânzărilor. Metoda este simplă: promovarea prin cea mai ușoară manieră, astfel încât angajații sau clienții poartă materialul promoțional în diferite circumstanțe.

  1. Pixuri

Această categorie de produse promoționale merită neapărat unul dintre locurile fruntașe, întrucât sunt unele dintre cele mai utilizate instrumente – fiind folosite zilnic, până la consumarea acestora. Într-o proporție de 65%, angajații afirmă că au folosit cel puțin un pix personalizat la locul de muncă.

  1. Sacoșe

Sunt utilizate de către posesori pentru că sunt folositoare și îi ajută pe aceștia în activitățile zilnice. Aprecierea acestui tip de produs vine din mai multe motive, printre care se numără costul relativ scăzut, versatilitatea personalizării și a modelelor. Totodată, este o metodă eficientă și eficace de promovare și de protejare a mediului înconjurător, fiind de cele mai multe ori realizate din materiale reciclabile, precum hârtia sau materialele textile.

  1. Căni

Cel de-al patrulea loc este ocupat de cănile care au logo-ul firmei sau un mesaj caracteristic personalizat direct pe acestea. Conform statisticilor, 52% dintre consumatori au afirmat faptul că recunosc mai ușor un brand dacă l-au văzut pe o cană, decât într-o reclama sau dacă l-au auzit la radio. Fiind un obiect utilizat zilnic, este imposibil să nu își îndeplinească cele două scopuri propuse: acela de a fi util și cel de a promova compania ta.

  1. Stick-urile USB

Un alt produs promoțional, aflat în topul produselor ce sunt păstrate de către posesori este stick-ul USB. Este foarte ușor să folosești acest dispozitiv, atât pentru stocarea datelor, cât și pentru prezentarea firmei. De exemplu, acesta poate fi folosit în locul unei cărți de vizită sau ca simplă metodă de promovare, unde poate apărea logo-ul firmei, website-ul, adresa de e-mail, numărul de telefon etc.

77% dintre consumatori afirmă că preferă să păstreze produsele care le sunt utile, în locul celor folosite ca decor. De aceea, stick-urile USB sunt versatile și totodată indispensabile, întrucât posesorii se atașează de ele dacă acestea sunt personalizate. Pentru a te decide, poți accesa site-ul nostru și să alegi varianta care se pliază cel mai bine pe cerințele tale.

  1. Umbrele

Indiferent de temperaturi sau de condițiile fizice, umbrelele reprezintă un material promoțional apreciat atât de către consumatori, cât și de către companii. De ce? Pot fi asemenea unor „panouri publicitare” dacă sunt statice, în fața unor clădiri sau restaurante sau în caz de ploaie, purtătorul va promova compania fără să își dea seama.

  1. Agende

Acest produs se află printre cele mai apreciate și des oferite produse promoționale. Fiecare angajat și client are nevoie de o agendă pe care să își organizeze activitățile zilnice și responsabilitățile de la birou. De aceea, este indicat să fie personalizată cu logo-ul companiei tale într-o manieră reprezentativă – de la stil, culoare, mărime și materialul coperții, toate acestea fac din acest obiect unul demn de păstrat.

  1. Calendare

Cu acest produs publicitar poziționat pe birourile angajaților sau clienților, te vei asigura că aceștia sunt la zi cu fiecare eveniment și task pe care îl au de îndeplinit. Acestea sunt ideale pentru că, odată personalizate, sunt transformate în elemente de brand sau de fidelizare a clienților.

  1. Brelocuri

Sunt ieftine, oferă expunere companiei și totodată pot fi utilizate pentru un timp îndelungat. Ele pot fi oferite clienților sau angajaților și pot avea mai multe forme reprezentative businessului pe care îl reprezinți. Totodată, ai posibilitatea de a alege materiale diverse: plastic, metal sau lemn.

  1. Baterii externe

Un gadget foarte apreciat de către companii și implicit de către utilizatori, mai ales dacă este personalizat. În ultimii ani, pasiunea pentru tehnologie a crescut și este într-o continuă ascensiune. Studiile arată că 62% dintre persoanele care primesc o baterie externă cadou din partea unei organizații sunt mai înclinați să apeleze la serviciile companiei în cauză.

Concluzii

Dacă vei înțelege scopul fiecărui obiect promoțional prezentat în rândurile de mai sus, vei înțelege și plusvaloarea pe care o aduc brandului tău!

Sperăm să îți atingi toate obiectivele propuse!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *