Soluții pentru a deveni mai organizat la birou

În aglomerația cotidiană, să fii o persoană organizată a devenit un lucru dificil, dacă nu aproape imposibil. Stresul, munca constantă, ritmul alert în care lucrurile se învârt nu fac decât să îngreuneze acest lucru. Așadar, venim în ajutorul tău cu o serie de soluții prin care productivitatea și gestionarea timpului să devină unul dintre atuurile tale de la birou. Agende, foi și muuuuulte notițe… Tendința de a nota pe foi este unul dintre obiceiurile „nesănătoase” des întâlnite la birou care conduc în cele din urmă la lipsa de productivitate. Nu doar că nu reușești să ai o privire organizată asupra notițelor tale, dar le și poți pierde oricând. Dacă nu pe foi, atunci unde să-mi notez? Agenda, deși în aparență un produs banal, își dovedește utilitatea mai ales datorită modului sistematic de notare. Agenda poate funcționa ca un dosar de informații pentru tine, iar organizarea fiecărui detaliu îți facilitează cu mult munca, mai ales dacă folosești o agendă datată.    Care este cel mai longeviv produs de birou? Poate unul dintre cele mai folosite produse de birou, calendarul te ajută să-ți soluționezi situațiile de criză cu ușurință. Fiecare dată importantă poate fi consemnată în calendar, iar urmărită periodic îți oferă posibilitatea de a monitoriza, gândi și rezolva din timp totul. Aniversarea managerului sau pe cele ale partenerilor tăi, evenimentele importante pentru tine și compania ta, toate rămân…
Read more

Cum să-ți organizezi o zi la birou

Ziua de luni poate fi considerată de toți ca fiind cea mai grea zi a săptămânii. După un weekend binemeritat, munca la birou vine la pachet cu stresul. Lipsa de concentrare, dezorganizarea biroului, cât și a  informațiilor în jurul cărora gravitează un bussines, apar ca și consecințe. Pentru a-ți facilita lucrul, organizarea biroului poate fi exact ceea ce ai nevoie. Așadar, venim în ajutorul tău cu o serie de sugestii. Pentru cei care doresc mereu să fie informați Printre calitățile unui antreprenor ar trebui să se numere punctualitatea și informarea permanentă. Cel care deține informația, își poate coordona cu ușurință angajații. Cum? Ținând evidența task-urilor și a responsabilităților înscrise într-un caiet de notițe. Motiv pentru care agenda ar trebui să fie indispensabilă. Organizarea și evidența sarcinilor pe care el le-ar putea avea vor atrage doar câștiguri. Cu arc, fără arc, colorate și cu design propriu, acest instrument de birou te poate scăpa de multe griji. Detaliile, ce deseori sunt scrise pe foi care ulterior se pierd, acum pot fi trecute direct în agendă și păstrate în mod organizat. Cum să nu uiți să… ai succes! Un bussinesman de succes știe să îmbrățișeze fiecare reușită, cât și fiecare eșec. Aducem în discuție eșecul în ideea în care o întâlnire uitată poate duce la pierderea unui client sau partener important. Dar de ce să nu învățăm din greșelile altora?…
Read more

anunt-angajare-achizitii-PROMER

Căutăm coleg organizat în achiziții

Ne căutăm un nou coleg în departamentul nostru de achiziții. Înscrie-ți CV-ul tău aici: http://bit.ly/angajari-PROMER, iar dacă dorești mai multe detalii, ne poți suna la 0731.357.372. Cine suntem noi? PROMER Group este o companie națională din domeniul producției publicitare care de-a lungul celor 14 ani de activitate și-a conturat o arie largă de produse și servicii menite să facă vizibile companiile în mediul offline (personalizări, servicii de tipar de mici, respectiv de mari dimensiuni, sisteme expoziționale, produse promoționale și textile). Cum trebuie să fii? Să ai permis categoria B; Să știi să lucrezi în pachetul Microsoft Office (Word și Excel); Să ai dorință de dezvoltare; Să ai capacitatea de a lucra în echipă; Să fii o fire constructivă și îndemânatică; Să fii fluent în vorbire și să ai o ținută îngrijită; Să fii organizat și atent la detalii; Să ai o atitudine proactivă. Ce trebuie să faci? Prospectarea pieței în vederea identificării potențialilor furnizori; Întreținerea relației cu actualii furnizori; Lansarea comenzilor de produse, materii prime și consumabile către furnizori; Recepționarea produselor, materiilor prime și consumabilelor; Evidența asupra stocurilor interne și cele ale furnizorilor; Realizarea, respectiv coordonarea expedițiilor către clienții din țară. Ce îți oferim? Salariul este unul motivant, iar performanța este recompensată direct, raportată la implicarea ta și la realizările companiei. Remunerăm corespunzător orice secundă în plus dedicată creșterii noastre,…
Read more

O agendă personalizată la timpul ei este binevenită!

Toamna a început de ceva timp și trebuie să ne gândim serios la promovarea noastră. Agenda personalizată se potrivește la fix cu ceea ce avem noi nevoie în acest caz. De ce spun acest lucru? Este un produs pe care majoritatea dintre noi îl folosim și trebuie să îl avem la îndemână. Tot timpul ne vin idei noi sau strategii pe care vrem să le folosim ulterior și pentru a nu le uita, le notăm în agendă. De acolo, cu siguranță nu vor zbura decât dacă vor prinde aripi. Agenda personalizată are mai multe avantaje, iar pe majoritatea dintre ele, le știm cu toții. Nu le voi menționa pe toate, ci doar pe cele care mie mi se par mai importante. Voi începe cu suprafața mare de personalizare. Acest lucru vine la pachet cu o promovare vizibilă. Dacă nu te promovezi, nu vei avea șanse mari de reușită. Nimeni nu vrea asta, nu? Putem să ne folosim la maximum de acest avantaj. Cu cât suprafața de printare a unui produs este mai mare cu atât vei atrage atenția mai mult. În plus, poți să îți personalizezi agenda cu orice îți place ție. Dar noi vorbim aici de promovarea companiei tale. Așa că logo-ul și sloganul propriului tău business vor arăta perfect pe coperta agendei. Pe spatele acesteia, poți să îți treci…
Read more

Căutăm coleg organizat în livrări și gestiune

Ne căutăm un nou coleg în departamentul nostru de livrări și gestiune depozit. Înscrie-ți CV-ul tău aici: http://bit.ly/angajari-PROMER, iar dacă dorești mai multe detalii, ne poți suna la 0731.357.372. Cine suntem noi? PROMER Group este o companie națională din domeniul producției publicitare care de-a lungul celor 13 ani de activitate și-a conturat o arie largă de produse și servicii menite să facă vizibile companiile în mediul offline (personalizări, servicii de tipar de mici, respectiv de mari dimensiuni, sisteme expoziționale, produse promoționale și textile). Cum trebuie să fii? Să ai permis categoria B; Să ai dorință de dezvoltare; Să ai capacitatea de a lucra în echipă; Să fii o fire constructivă și îndemânatică; Să fii fluent în vorbire și să ai o ținută îngrijită; Să fii organizat și atent la detalii; Să ai o atitudine proactivă. Ce trebuie să faci? Să cunoști lista de furnizori și să ai capacitatea de a identifica metoda de ambalare specifică fiecărui furnizor; Să contactezi firmele de curierat pentru obținerea detaliilor cu privire la livrarea în timp a produselor pe teritoriul tării; Să predai produsele către curier în baza unui borderou semnat; Se te asiguri că toate coletele au fost preluate de către curier și că nu au rămas colete desperecheate; Să faci recepția mărfii cantitativ și calitativ pe baza unor note de comandă preluate de…
Read more

Cheers to 14 years of creativity!

Ce zboară timpul! Și odată cu trecerea lui noi ne simțim mai vrednici, mai voioși și mai uniți! Luna aceasta ne dedicăm toată atenția către aniversarea noastră, întrucât împlinim… 14 ani! 14 ani în care am devenit mai buni, în care am onorat comenzile cu grijă și atenție, în care ne-am dezvoltat și am împărtășit din cunoștințele noastre cu toți partenerii noștri. Poate că uneori nu ne dăm seama ce am făcut în fiecare an sau cum am reușit să progresăm, fiind concentrați pe experiență și călătoria businessului în sine. De aceea, astăzi facem o trecere în revistă a momentelor pe care vrem să le includem în categoria „highlights” – să rămână notate și să ne readucem aminte de vremurile faine peste ani și ani :). Povestea noastră a început ușor timid în anii 2004 – 2005, atunci când Răzvan a văzut oportunitatea pieței, oferind primele servicii în domeniul IT. Avem 5 colaboratori și mizăm pe soluții personalizate pentru fiecare client, nu folosim, ci creăm totul de la zero, cât mai unic. Publicul nostru este de la început Business to Business, iar piața atât de puternică încât fiecare întâlnire are procent de conversie de 100%. Un an mai târziu, un client ne întreabă dacă realizăm și cărți de vizită. Spunem DA și așa a începe călătoria materialelor promoționale. În anul 2007 deschidem…
Read more

5 mituri despre cum reacționează clienții la produsele publicitare

De-a lungul timpului, materialele publicitare au fost unele dintre instrumentele esențiale ale campaniilor publicitare. Deși utilitatea lor nu este contestată, prin folosirea acestora s-a creat o serie de mituri cu privire la modul de întrebuințare, precum și asupra rezultatelor pe care acestea le generează. Mitul 1. Produsele promoționale nu impresionează clienții! Consumatorii care sunt surprinși cu un produs publicitar, l-ar putea păstra din două motive: fie li se stinge o nevoie, fie creează o legătură emoțională cu produsul. Utilitatea unor astfel de materiale este activată în momentul în care acestea devin parte integrată a vieții cotidiene a unui individ și când interacțiunea cu acestea este îndelungată. Statistica arată că, spre de exemplu, un calendar personalizat cu identitatea companiei, va rezista între 9 și 12 luni pe biroul unui partener. Instrumentele de scris au o durată de păstrare de jumătate de an, acest fapt datorându-se utilizărilor mult mai dese. Alte produse, precum stickurile USB, accesoriile de birou sau produsele vestimentare sunt păstrate aproximativ 6-7 luni. Rata de păstrare a produselor promoționale primite în cadrul unui eveniment sau oferite de către parteneri este de 83%. La acest număr se adaugă și faptul că 67% dintre persoanele care au primit asemenea materiale, după o perioadă de timp le oferă mai departe cunoscuților. Din acest motiv, impactul campaniei va fi unul mult mai răspândit,…
Read more

anunt_angajare_tipar_digital_promer_group

Căutăm operator tipar digital

Cine suntem noi? PROMER Group este o companie națională din domeniul producției publicitare care de-a lungul celor 14 ani de activitate și-a conturat o arie largă de produse și servicii menite să facă vizibile companiile în mediul offline (personalizări, servicii de tipar de mici, respectiv de mari dimensiuni, sisteme expoziționale, produse promoționale și textile). Cum trebuie să fii tu? experiență de minim un an într-o poziție asemănătoare; cunoștințe minime de operare în programe de prelucrare grafică (Adobe Acrobat, CorelDRAW, Adobe Photoshop); aptitudini tehnice privind imprimarea digitală pe hârtie și carton, noțiuni de culoare, compoziție și design; capacitatea de a lucra în echipă; bune abilități de relaționare și organizare; atent la detalii. Ce trebuie să faci? executarea și adaptarea machetelor grafice pe baza solicitărilor de lucru, cu respectarea termenelor limită stabilite (cataloage, flyere, broșuri, etc); preluarea și prelucrarea materialelor de tehnoredactat (text, imagini, layout de publicație); verificarea materialelor (texte lipsă, imagini slab calitative care nu se pot tipări, etc.); verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru tipar/imprimare; finisarea materialelor tipărite; mentenanță asupra utilajelor de tipar; recepționarea și administrarea materiilor prime și consumabile. Ce îți oferim? Salariul este unul motivant, iar performanța este recompensată direct, raportată la implicarea ta și la realizările companiei. Remunerăm corespunzător orice secundă în plus dedicată creșterii noastre, iar inițiativa este sprijinită pe măsură. Punem la dispoziție accesul la…
Read more