Imprimare color – personalizare UV

Personalizarea produselor promoționale prin imprimare color cu ajutorul tehnologiei UV LED reprezintă printarea digitală direct pe suprafața produsului. Datorită tehnologiei folosite, grafica este fixată pe obiect fără tratament termic, rezultatul fiind instantaneu și de o calitate superioară. Tehnologia de imprimare color UV LED poate fi folosită pe o gamă foarte variată de materiale printre care: metal, material plastic, PVC, lemn, sticlă, ceramică, piele naturală, imitație de piele, poliuretan. Pot fi imprimate color chiar și obiecte de culoare închisă datorită posibilității de a tipări sub materialul grafic de personalizat a unui strat de cerneală de culoare albă. Personalizarea color prin tehnologie LED UV este rezistentă la razele UV persistând mai mult în timp. Imprimare color – avantaje Suprafețele imprimate nu se deformează; Materialele personalizate prin imprimare color nu au nevoie de timp de răcire/uscare, fiind gata de folosire în mod aproape instantaneu; Permite tipărirea de imagini color fără limită privind numărul de culori; Nu dăunează mediului înconjurător (datorită consumabilelor de tip eco-friendly); Posibilitatea de a tipări pe materiale promoționale de pana la 150 mm grosime; Suporta diferite tăieri și finisări ulterioare; Rezoluții ridicate ce pot ajunge la 1440 x 1200 DPI, la un format de 420 x 300 mm. Aplicațiile suportate sunt multiple, chiar și în cantități mici, se pot realiza modele personalizate după dorința clientului, la înaltă calitate. Ulterior imprimării,…
Read more

Grand Media Spedition

S.C. Grand Media Spedition S.R.L. RO 22939771 J40/23612/2007 Adminitrator Valentina Marinescu Doamna Valentina Marinescu sau Valentina Cojocaru pe numele de domnișoară, reprezentanta a Grand Media Spedition sau Grand Media Advertising se dă drept persoana cumsecade și ajutată de o voce mieroasă reușește ca în data de 4 decembrie 2009 să semneze cu noi un contract care părea a fi avantajos de ambele parți. S-a dovedit de fapt extraordinar de avantajos pentru o parte și o tzeapa mare pentru cealaltă. Obiectul contractului îl reprezinta realizarea și personalizarea de agende cu coperta tipărită, in valoare totală de 13200 lei + TVA. Acceptăm parcă hipnotizați ca instrumente de plată două bilete la ordin, deși am analizat în prealabil firma și nu părea a fi avut activitate pe 2007 și 2008. Ne-a motivat însă faptul că beneficiarul final al produselor era un mare transportator internațional de marfă (nu-i dau numele). Ne luasem de fapt o altă măsură de siguranță, am socotit în asa fel încât, livrarea primei tranșe de produse să aibă loc după ce am fi aflat dacă primul bilet la ordin s-a încasat sau nu. Am fost însă urmăriți de ghinion, deoarece am girat primul bilet care trebuia să se deconteze către furnizorul de hârtie, care nu a avut interesul să urmărească dacă s-a încasat sau nu. Ce e drept e și…
Read more

Orice sut in fund e un pas inainte

Aș fi preferat ca experiența în business să o capăt fără să trec neapărat prin evenimente neplăcute. Acest lucru nu a fost însă posibil 🙂 Tocmai datorită faptului că de-a lungul timpului am luat și ”țepe” mă simt dator să le expun, poate poate cineva o să aibă ceva de învățat din aceste întâmplări. Este de asemenea un manifest împotriva acelor antreprenori fără scrupule care au tras și trag în jos mediul de business românesc și datorită cărora au de suferit și clienții de bună credință. Ce nu te doboară te face însă mai puternic!