Mesajul potrivit, pe o șapcă personalizată se cunoaște

Șapcă personalizată - Galaxy Design

Din ce în ce mai multă lume folosește o șapcă personalizată. Cu diferite mesaje, pe diverse modele, acest accesoriu poate fi purtat aproape cu orice ținută. Cu siguranță poate fi o alegere potrivită când vine vorba de o plimbare sau ieșire la terasă.

Nu voi continua să vorbesc din prisma unui designer vestimentar pentru că nu am experiența necesară, ci mai degrabă voi încerca să scot la lumină anumite beneficii pe care le poate avea brand-ul tău utilizând ca și produs de promovare, o șapcă personalizată.

Acum, mesajul potrivit poate fi ales în funcție de publicul căruia vrei să te adresezi; în funcție de compania pe care o desfășori sau valorile pe care compania ta vrea să le transmită.

Cu ce se alege compania ta folosind o șapcă personalizată?

Promovare! Să luăm un caz ipotetic:

Ai 4 oameni care împart fluturași informaționali în zona x. Dacă acești oameni vor avea pe cap o șapcă personalizată cu logo-ul companiei tale, cei care vor trece pe acolo vor observa reclama ta, atât din prisma fluturașilor, dar și din cea a șepcilor. Deci, imaginea companiei tale a fost împregnată publicului tău țintă din două locuri. E de bine, nu?

Fidelizare! Oamenii țin minte lucrurile bune cărora li s-au întâmplat!

Suntem în sezonul călduros în care soarele își lasă amprenta, iar a purta o șapcă, pălărie sau de a acoperi cu ceva capul, este necesar.

Dacă personalizezi o șapcă cu mesaje cât mai noi sau diferite de ce fac alții, cu atât atenția acordată crește. Și dacă acea șapcă personalizată pe care le-ai oferit-o, le-a plăcut, șansele de a povesti ceea ce brand-ul x (în speță compania ta), a facut pentru ei vor crește considerabil. Iar acest lucru îți oferă încă un avantaj, nu?

Deci dacă te gândești să fii aproape de publicul tău țintă, dar și să îți creezi ambasadori ai companiei tale, atunci o șapcă personalizată îți poate fi de folos.

Tu ești cel care decide modalitatea. Nouă nu ne rămâne decât să te ajutăm să o realizezi!

Nu există nici o temă aleasă sau tema a fost șters.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *