Cum poți profita de isteria Pokemon Go

Baterie externă pentru Pokemon Go

În întreaga lume s-a instaurat o totală nebunie provocată de jocul Pokemon Go. Lumea patrulează non-stop prin parcuri, cartiere sau oriunde le indică gps-ul (jocul) – totul pentru a prinde cei mai buni pokemoni.

Pentru a înțelege rostul acestui articol am să enumăr câteva metode prin care poți fi mai aproape de clienții tăi, dar și cum îți poți furniza reclamă benefică imaginii brand-ului tău.

Dar, acest articol este destinat doar acelor persoane care cunosc importanța fidelizării propriilor clienți sau celor care știu să beneficieze de noi oportunități precum este Pokemon Go.

Dacă nu te enumeri printre aceștia, atunci nu-ți rămâne decât să recomanzi cuiva care are nevoie de acest articol.

Să revenim!

  1. Oferă-le produse promoționale care să-i facă productivi în ceea ce fac

Ca și primă sugestie, dar și cea mai bună din multe puncte de vedere, este bateria externă portabilă personalizată. Pokemon Go folosește multe dintre resursele telefonului, deci un supliment de energie pentru bateria telefonului este mai mult decât binevenită!

  1. Materiale textile personalizate fix cum trebuie

Tricouri, șepci, cămăși, brătări etc. prind foarte bine la publicul tânăr. Dacă printre clienții tăi se enumeră acest tip de pesoane, atunci îți recomand călduros secțiunea de materiale textile. Pornind de la jocul Pokemon Go poți personaliza aceste materiale ori cu mesaje bine alese, ori cu caracterele întâlniți în joc, ori ambele variante. Imaginația primează!

  1. Tipărituri motivaționale

În ultima perioadă magneții de frigider sunt printre cele mai apreciate produse din această categorie. Nu sunt aruncate în secunda 2 precum flyerele, ci dacă au un mesaj catchy sau o grafică neobișnuită vor ajunge fix pe frigiderul clientului tău.

Folosind la un interval bine stabilit de timp câte un mesaj motivațional, cei care le vor primi, vor conștientiza că ție îți pasă de ei, iar povestioara ta trebuie făcută cunoscută în rândul prietenilor lor. Publicitatea creată în urma recomandărilor sau feedback-ului pozitiv este cea mai puternică!

Tu decizi care dintre cele 3 metode va funcționa. Fie le folosești pe toate 3, fie doar una, este necesar să îți fidelizezi clienții indiferent de fenomenul social prezent.

Trebuie să îi susții în ceea ce lor le place să facă. Devină-le prieten și vei avea doar beneficii.

Dacă ți-a fost util acest articol, atunci dă un share în țară și dacă și tu ești un împătimit al jocului Pokemon Go spor la capturat!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *