Căutăm coleg organizat în livrări și gestiune

Ne căutăm un nou coleg în departamentul nostru de livrări și gestiune depozit. Înscrie-ți CV-ul tău aici: http://bit.ly/angajari-PROMER, iar dacă dorești mai multe detalii, ne poți suna la 0731.357.372.

Cine suntem noi?

PROMER Group este o companie națională din domeniul producției publicitare care de-a lungul celor 13 ani de activitate și-a conturat o arie largă de produse și servicii menite să facă vizibile companiile în mediul offline (personalizări, servicii de tipar de mici, respectiv de mari dimensiuni, sisteme expoziționale, produse promoționale și textile).

Cum trebuie să fii?

  • Să ai permis categoria B;
  • Să ai dorință de dezvoltare;
  • Să ai capacitatea de a lucra în echipă;
  • Să fii o fire constructivă și îndemânatică;
  • Să fii fluent în vorbire și să ai o ținută îngrijită;
  • Să fii organizat și atent la detalii;
  • Să ai o atitudine proactivă.

Ce trebuie să faci?

  • Să cunoști lista de furnizori și să ai capacitatea de a identifica metoda de ambalare specifică fiecărui furnizor;
  • Să contactezi firmele de curierat pentru obținerea detaliilor cu privire la livrarea în timp a produselor pe teritoriul tării;
  • Să predai produsele către curier în baza unui borderou semnat;
  • Se te asiguri că toate coletele au fost preluate de către curier și că nu au rămas colete desperecheate;
  • Să faci recepția mărfii cantitativ și calitativ pe baza unor note de comandă preluate de la departamentul de achiziții, respectiv a unor avize de însoțire a mărfii;
  • După recepția mărfii, vei direcționa marfa în depozit (în cazul mărfii de stoc) și în producție (în cazul mărfii care se personalizează);
  • Vei actualiza inventarul atât atunci când introduci marfă în stoc, cât și atunci când o scoți;
  • Vei comunica coordonatorului de productie și agentului atunci când ajunge marfă de la furnizori;
  • Să consulți lista de comenzi care trebuie livrate în ziua curentă (nume client, numărul notei de comandă, estimarea volumului, numărul de colete, curierul cu care se face livrarea și agentul de vânzare responsabil)
  • Să te asiguri că fiecare expediție are îndeplinite toate condițiile (existența documentelor de transport – AWB, facturi, contract, aviz de însoțire a mărfii)
  • Se asiguri livrarea sau preluarea produselor la clienții și partenerii locali;
  • Să respecți metodele de ambalare specifice fiecărui produs;
  • Să urmărești statusul coletelor nelivrate și să păstrezi legătura cu agenții de vânzări.

Ce îți oferim?

Salariul este unul motivant, iar performanța este recompensată direct, raportată la implicarea ta și la realizările companiei. Remunerăm corespunzător orice secundă în plus dedicată creșterii noastre, iar inițiativa este sprijinită pe măsură. Punem la dispoziție accesul la baze de date cu resurse grafice complexe. Îți oferim un mediu de lucru prietenos și echipamente de lucru moderne. Suntem recunoscători și încurajăm fidelitatea acordând sporuri de vechime. Asigurăm subvenție la serviciile de catering și plata transportului la locul de muncă.

Știind cât de importantă este pentru tine viața de familie și prietenii, îți oferim un program de lucru în general flexibil precum și posibilitatea de a cumpăra produsele din portofoliu la costul de achiziție.

Dacă îți surâde ideea de a te alătura unei echipe dinamice în continuă expansiune și de a lucra într-un mediu de lucru profesionist, te așteptăm alături de noi.

Trimite-ne CV-ul tău aici!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *