Atunci când dorința e prea mare…

 

Noi, când facem un lucru interactiv, în lumea virtuală, ne gândim să fie cât mai amuzant și cu șanse egale pentru toată lumea. Ci nu să determinăm oameni să recurgă la metode neortodoxe!

Dacă nu v-ați dat seama despre ce este vorba, ne referim strict la concursurile ce noi le organizăm.

Mai exact, cu puțin timp în urmă (luna trecută), am organizat pe pagina noastră de Facebook, un concurs în care ofeream drept premii, doua Power Bank-uri cu personalizarea și transportul produsului din partea noastră.

Dar, se pare că unii oameni s-au îndragostit atât de mult de acest produs încât își doresc cu tărie să fie în posesia lor. Chiar dacă noi am explicat cu lux de amănunte că decizia de selecție, aparține în totalitate platformei online random.org.

O persoană a crezut că putem cade la pace pentru a renunța la unul dintre acei doi câștigători în detrimentul ei. Dar a crezut prost!

După ce a insistat o perioadă de timp asupra acestui subiect, a observat că metoda aferentă, nu-i aduce succesul. Și ce credeți că i-a venit în minte?

*Pe noi, ne-a amuzat copios acestă întâmplare!

Să vă spun mai pe îndelete ce s-a întâmplat…

Acea persoană și-a creat un cont de facebook asemănător cu numele unuia dintre adevărații câștigători. Ceea ce a omis ea este faptul ca platforma de socializare îți arată când ți-ai creat contul. (Primul fapt după care ne-am pus primul semn de întrebare.)

Însă, ea a continuat cu greșelile de acest tip. Ne-a contactat personal, pentru a ne atenționa că este un posibil câștigător. Dar, noi deja discutasem cu cei doi norocoși și am stabilit toate datele de care aveam nevoie. Am primit grafica, am primit adresa de livrare și numărul de contact, urmează transportul premiului.

Când dorința e arzătoare...

Când dorința e arzătoare…

Noi i-am transmis că deja am stabilit odată termenii necesari pentru a putea primi premiul și termenul de execuție. Dar ea, insistentă din fire, ne-a informat că s-a răzgândit cu privire la grafica propusă înițial și că vrea să schimbe adresa de livrare – lucrul ce ne-a confirmat că este vorba de o înșelăciune!

Adresa trimisă de „noul câștigător” era una și aceași cu persoana ce ne-a recomandat să o „premiem”. A doua propunere de grafică era numele persoanei care a vrut să câștige indiferent de regulile noastre, iar cu mai multe detalii, nu are rost să vă plictisesc…

Am „apreciat” intenția și curajul de a face acest lucru, plus că ne-a făcut ca în acestă dimineața să zâmbim. Mult mai mult decât o făceam deobicei!

Pe această cale tragem un semnal de alarmă!

Chiar dacă este doar o platformă de socializare, frauda există! Din cauza acestor tipuri de persoane, trebuie să fim mult mai atenți la persoanele care întrăm în contact.

Nu avem nimic personal cu acestă persoană (nici nu dăm nume), însă o rugăm să își vadă de lucrurile personale pentru ca noi să ne putem concentra la ce este important pentru noi.

Suntem siguri că va vedea acest material, îi dorim lecturare plăcută și o mai așteptăm să participe și la celelalte concursuri ale noastre. Dar să conștientizeze că suntem cu ochii pe ea!

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *