5 utilități ale unui calendar

5-utilitati-ale-unui-calendar

Ziua de luni este considerată de majoritatea ca fiind cea mai grea zi a săptămânii. Dupa un weekend binemeritat, munca la birou vine la pachet cu stresul. Lipsa de concentrare, dezorganizarea biroului, cât și a informațiilor în jurul cărora gravitează un bussines, apar ca și consecințe. Tu cum faci față acestor provocări?

Calendarul poate fi una dintre soluțiile care să-ți ușureze munca la birou, iar când vine vorba de marketing, campaniile ar putea fi cu mult optimizate. Noi i-am găsit calendarului 5 utilități pe care să le folosești doar în avantajul companiei tale!

 

1. Planificarea este una dintre cheile succesului

Calendarul satisface nevoia de organizare și planificare. S-a demonstrat faptul că persoanele care își planifică activitățile și își stabilesc obiectivele pe termen lung au șanse mai mari de succes, atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. De aceea, în mediul business, prezența unui calendar pe biroul fiecărei persoane dintr-o companie sau aranjarea lui ca obiect decorativ pe pereții încăperii va stimula activitatea, dar va și contribui la creșterea notorietății brandului.

 

2. Fidelizarea este primul pas pentru parteneriatele de lungă durată

În al doilea rând, calendarul personalizat poate reprezenta cadoul ideal pentru partenerii afacerii tale. Un calendar personalizat într-un mod inteligent poate stabili sau poate întări legăturile dintre două sau mai multe companii. Astfel, personalizarea acestui mic obiect de birou cu identitatea companiei tale îți crează plus valoare, conturându-se statutul de brand. Totodată, acestă tactică de fidelizare a partenerilor (dar și a proprilor angajați), poate fi transformată într-un obicei sănătos de marketing ce va contribui la poziționarea companiei pe piață într-o manieră favorabilă.

 

3. Marketingul te ajută să îți îndeplinești obiectivele

Pentru noi nu mai e niciun secret faptul că personalizarea calendarelor reprezintă un adevărat avantaj în folosirea acestora în campanii. De ce? Ele lucrează ca un instrument de promovare constantă, mai precis pe întreg parcursul unui an, acționând  în mod indirect, fără a pătrunde în spațiul personal într-un mod abuziv și obositor. Folosirea constantă a acestuia va ajuta la plasarea companiei în mintea publicului. Studiile arată faptul că 2 din 3 consumatori, în momentul în care se regăsesc în situația de a face o alegere pentru o achiziție sau pentru un serviciu, sunt predispuși în a opta către o companie de la care au primit deja un produs promoțional. Tu ce obiecte promoționale ai oferti clienților tăi în utlimul timp?

 

4. Cel mai simplu mod de a ajunge la consumatorii tăi

Alegerea calendarului și a designului care să se potrivească cu identitatea companiei tale poate fi un proces dificil, având în vedere faptul că acesta este un produs menit să fie prezent pe întreaga perioadă a unui an. Disponibil sub diverse modele, un calendar trebuie să se adapteze contextului și mediului în care este utilizat. Spre exemplu, pentru birourile cu spațiu limitat, se recomandă folosire unor calendare de perete pentru optimizarea lui. În schimb, în locurile care permit desfășurarea activității într-un cadru mai larg, așezarea unui calendar pe fiecare birou poate fi un lucru util. Un studiu cu privire la eficiența materialelor publicitare a demonstrat faptul ca 74% dintre consumatori au cel puțin un produs promoțional în zona lor de muncă și pe care îl și folosesc în mod constant.

Campaniile de promovare de lungă durată pot fi deseori costisitoare. De aceea optimizarea costurilor pentru instrumentele promoționale reprezintă un factor important pentru ați putea atinge obiectivele stabilite. Calendarul necesită costuri reduse, iar dacă preferi un model predefinit, bugetul de promovare va scădea considerabil. Astfel, poți obține impact major asupra publicului țintă folosindu-te de resurse minime.

 

5. Calendarul este „omul” de HR de care ai nevoie

Este un lucru bine știut faptul că timpul nu este unul dintre prietenii unui om de afaceri. De cele mai multe ori aceștia sunt prinși între întâlniri sau ședințe, ori pur și simplu sarcinile zilnice le acaparează atenția. Acest lucru poate duce la neglijarea anumitor aspecte din viața personală, cum ar fi întâlnirile importante de familie sau aniversările celor dragi. Un calendar așezat pe birou și utilizat în mod corect nu îți va oferi mai mult timp, însă te va ajuta să nu ratezi toate aceste evenimente. Notate pe calendar, acestea, poți fi sigur că nu vei rata niciunul dintre evenimente, ba mai mult, le poți organiza meticulos din timp.

 

Tu în ce scop alegi să folosești calendarul? Cum alegi însă să-ți organizezi biroul și la ce factori motivatori apelezi? Începe să adopți noi obiceiuri la birou și adaptează-le în funcție de personalitatea ta și a companiei tale. Răspândește apoi aceste obiceiuri și în rândul partenerilor tăi, iar succesul companiei nu va întârzia să apară. Investește inteligent în cele mai longevive produse de birou!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *