5 motive pentru care ai personaliza o baterie externă

Baterie externa Osnel - Galaxy Design

În articolele anterioare am scos în evidență avantajele și beneficiile bateriei externe, precum și modalitatea de a o folosi cât mai benefic. Însă, am constatat că a mai rămas încă un mister.

De ce să personalizăm un astfel de produs? O întrebare destul de bună, dacă este să ne gândim că personalizarea nu ar ajuta cu nimic în plus clientul, partenerul sau oricine altcineva care ar primi o baterie externă.

Nu există nici o temă aleasă sau tema a fost șters.

 

 

1. Putem porni de la ideea că cel care primește o baterie externă, o va folosi o perioadă îndelungată de timp. Nu de alta, însă bateria unui telefon, de exemplu, se descarcă destul de repede, ba chiar în momentele mai dragi nouă.

Atunci când va scoate bateria portabilă din buzunar, geantă etc. inevitabil va vedea și mesajul pe care compania ta vrea să îl transmită. Dar, o baterie externă nu este folosită doar o singură dată, ci de mai multe ori, iar asta va asigura o împregnare a logo-ului tău, în mintea lui, ceea ce este un câștig pentru tine.

2. În continuarea ideii de mai sus, aceeași persoană care își încarcă telefonul, are prieteni, ca noi toți de altfel. Pe lângă faptul că el va vedea elementele de identitate vizuală ale companiei tale, la fel le vor vedea și prietenii persoanei în cauză. Și de la o singură persoană, vei putea ajunge la mai multe cu mesajul tău; ceea ce la fel precum ca la punctul anterior, încă un câștig pentru compania ta.

3. După ce mesajul pe care vrei să îl transmiți a ajuns unde trebuie, persoana care utilizează power bank de la tine nu va rămâne cu atât.

Atunci când oferim un material promoțional, este necesar ca produsul sa fie unul folositor publicului nostru țintă. Toată lumea oferă pixuri, agende și sacoșe, iar publicul tău începe să devină neutru acestora.
Ei bine, dacă îi oferi produse de care se poate folosi, (ex. power bank), dar și pe termen lung, atunci i-ai câștigat simpatia.

4. Persoana căreia i-ai câștigat aprecierea se va asigura că „istorioara” ta va ajunge mai departe, la și mai multe persoane. Oamenilor în general le plac să povestească lucrurile pozitive care li s-au întâmplat, grupurilor sociale din care fac parte. Precum în toate cazurile de mai sus, la fel compania ta va avea încă o bilă albă.

Acum cine știe, poate produsul pe care l-ai oferit ca și material promoțional, va ajunge și pe rețelele de socializare. Și ghici ce? Și mai multe persoane vor vedea cum îți respecți clienții.

5. Precum clienții sau partenerii tăi de afaceri și angajații trebuie fidelizați. Motivează-i, însă nu doar pe partea financiară, ci și cu produse folositoare lor, aceștia vor da mai mult randament, iar la fel, compania ta va sta foarte bine la capitolul plusuri.

 

Acum depinde de tine cum acționezi și cum consideri că trebuie să îți promovezi afacerea sau cum să îți motivezi angajații. Necesar este să iei inițiativa înaintea altora!

Mult succes la găsit mesajul perfect pe care să îl imprimi pe o baterie externă!

Dacă ai nevoie de sugestii, îți stăm mereu la dispoziție! ^_^

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *