3 mituri despre produsele promoționale ECO

Atunci când decizi să utilizezi produse prietenoase cu mediul este important să urmărești care sunt avantajele și dezavantajele acestora. Uneori se întâmplă să te lovești de anumite prejudecăți, în special atunci când vine vorba de ce tip de produs să alegi, cum să-l personalizezi și dacă acesta va atinge obiectivele propuse. Știm, ne-am lovit și noi de anumite întrebări venite din partea clienților noștri și, bineînțeles, de mituri pe care le credeau adevărate.

În rândurile de mai jos îți vom prezenta trei mituri despre produsele promoționale eco-friendly, care pe lângă faptul că nu sunt adevărate, vin în fapt, în completare, cu o serie de beneficii.

  1. Oare chiar sunt scumpe?

De câte ori ați auzit poate, de la alți antreprenori sau cunoștințe că produsele prietenoase cu mediul sunt prea scumpe și că nu pot acorda buget pentru asemenea achiziții. Produsele ECO nu sunt mai scumpe, în ceea ce privește raportul calitate – preț și, bineînțeles, longevitatea lor, acestea fiind reutilizate de mult mai multe ori decât un produs obișnuit.

Vom compara de exemplu, două categorii de produse preferate în rândul clienților noștri, cu caracteristici asemănătoare: pixul de metal versus pixul din bambus. Pixul metalic Channel are prețul de 1,62 RON/2000 bucăți, în timp ce un pix biodegradabil costă 1,59 RON/2000 bucăți.

  1. Produsele realizate din materiale naturale afectează mediul

 De câte ori ați auzit faptul că produsele realizate din lemn „nu sunt bune”, deoarece se taie copaci pentru a fi realizate? În demersul produselor prietenoase cu mediul, se ține cont de mai mulți factori, nu doar de materialul din care se realizează produsul. De exemplu, bambusul poate crește cu până la un metru în fiecare zi, fiind planta care se regenerează cel mai repede. Astfel, dacă vei alege să achiziționezi și să personalizezi produse realizate din bambus, nu vei afecta mediul înconjurător.

Totodată, materialele provin din păduri administrate responsabil. Mai precis, se plantează mai mulți copaci decât sunt tăiați, așadar deciziile tale de cumpărare nu vor afecta în niciun fel mediul înconjurător.

3. Lumea crede că sunt banale

Da, ne-am mai înfruntat și cu astfel de „declarații”. Produsele prietenoase cu mediul, pe lângă faptul că întăresc o imagine de brand pozitivă, pot fi și personalizate pentru a ieși din tipar. De aceea noi nu le considerăm deloc banale, deoarece oferă o libertate de personalizare mult mai mare decât produsele obișnuite.

Ieși din tipare prin materialele utilizate care sunt speciale și te poziționează pe tine ca un brand căruia îi pasă de mediu. Bambus, bumbac, hârtie reciclată, carton – toate acestea oferă o experiență tactilă inedită și poți integra personalizarea cu caracteristicile definitorii ale produsulelor pe care le alegi.

Totodată, conform tendințelor de marketing ale anului în curs, specialiștii recomandă implementarea unor campanii numai cu produse eco, pentru a evidenția grija ta pentru bunăstarea mediului și, bineînțeles, față de consumatorii tăi. Mai mult decât atât, nu foarte multe branduri au abordat acest tip de atitudine (încă).

Ei bine, este important să urmărești ce tip de idei crezi și care sunt, în fapt, adevărate, pentru a nu pierde oportunități de promovare din cauza unor mituri. Discuția despre protecția mediului va fi întotdeauna una controversată, în special din prisma faptului că fiecare individ are opinii diferite, important este să știi care sunt adevărate.

 

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *