Primăvara se numără… calendarele

Știm cât e de dificil să pui cap la cap toate lucrurile planificate și cum poate, uneori, ți-ai dori ca cineva să îți arate ceva, fără a fi nevoie ca tu să cauți răspunsurile prin varii locuri. Poate nici nu știai că ai nevoie de un produs, până când îți intră în inbox. Ups! Ai ghicit! Azi nu vrem musai să-ți vindem toate produsele pe care le avem noi în catalog, ci vrem să-ți atragem atenția asupra unui lucru prin intermediul unui joc creativ un joc creativ. Ești gata? Primul pas Uită-te în jur… Fără a te uita în colțul din stânga jos a monitorului, ne poți spune precis în ce zi va pica ziua de 15 aprilie, luna viitoare? Dacă da, înseamnă că ai un calendar pe birou sau pe perete în afară de cel digital. Dacă nu, înseamnă că nu ai sau l-ai rătăcit pe undeva… Soluția Ei bine, noi venim acum în ajutorul ambelor situații prezentate, întrucât avem o ofertă tare faină la calendarele noastre triptice. Mai întâi, să prezentăm ce sunt în fapt aceste calendare triptice. Sunt calendare de perete, care (din fericire) îți arată câte 3 luni de-odată, ca tu, colegii, angajații și partenerii să știți ce faceți în concediul de 1 mai, să știți când să vă planificați întâlnirile de afaceri și să știți când…
Read more

3 memorii USB care pot fi bugetate ușor

Așa cum am mai povestit, sunt multe stick-uri USB pe piață, unele dintre ele la un preț accesibil care se și pliază pe obiectivele companiei tale. Tot ce trebuie să faci este să știi cum anume să le alegi, care sunt lucrurile cele mai importante atunci când vine vorba de utilizarea produselor promoționale – prețul? utilitatea… sau ambele? Aceste 3 memorii USB sunt accesibile atât atunci când vine vorba de preț și totodată de utilitate. 1. Togu O memorie USB simplă dar totodată eficientă care are 120 de posibilități de combinare a culorilor (metal + plastic). Cât de util e acest stick? • Îl poți folosi pe post de cadou angajaților tăi sau clienților tăi. • Poți stoca date importante, fără riscuri. • Îl poți personaliza fie pe partea metalică, fie pe partea de plastic. 2. Card bancar Acest model îți oferă soluția portabilă perfectă pentru stocarea datelor și totodată accesibilă din punct de vedere al modalităților de depozitare. Îl poți folosi în următoarele feluri: Pe post de carte de vizită sau card de fidelitate pentru clienții tăi. Suport informațional cu și despre produsele tale. Forma slim permite să fie păstrat cu ușurință în portofel sau port-card.        3. Belto Acest USB poate fi ușor bugetat și poate servi drept cadou pentru angajații sau clienții organizației tale. Avantaje…
Read more

Top 10 produse promoționale ce sunt păstrate de consumatori

  Dacă utilizezi sau îți dorești să implementezi produsele publicitare în strategia de marketing a businessului tău, acest articol îți arată care sunt cele mai de „nădejde” produse promoționale pe care clienții sau angajații au tendința de a le păstra, în funcție de utilitate și bineînțeles, necesitate.  Statisticile arată că 85% dintre clienți au colaborat cu un brand abia după ce au primit cadou un material publicitar. Fie că sunt tricouri, căni sau stick-uri USB, citește­­ în continuare acest articol pentru a afla care sunt primele 10 produse promoționale și în ce măsură acestea sunt păstrate și utilizate de către posesori. Tricouri Poziția de top este deținută de tricourile personalizate cu logo-ul firmei. Această metodă are mai multe avantaje: atât să aducă vizibilitate brandului tău, cât și sporirea vânzărilor. Metoda este simplă: promovarea prin cea mai ușoară manieră, astfel încât angajații sau clienții poartă materialul promoțional în diferite circumstanțe. Pixuri Această categorie de produse promoționale merită neapărat unul dintre locurile fruntașe, întrucât sunt unele dintre cele mai utilizate instrumente – fiind folosite zilnic, până la consumarea acestora. Într-o proporție de 65%, angajații afirmă că au folosit cel puțin un pix personalizat la locul de muncă. Sacoșe Sunt utilizate de către posesori pentru că sunt folositoare și îi ajută pe aceștia în activitățile zilnice. Aprecierea acestui tip de produs vine din…
Read more

7 sfaturi pentru alegerea corectă a materialelor de promovare

Introducere Ești antreprenor? Conturezi și implementezi strategii integrate de marketing? Cu siguranță te-ai întrebat cât de utile sunt materialele publicitare și de ce ar fi necesar să aloci un buget pentru o astfel de promovare. Dacă ești preocupat de promovarea cu rezultate, în articolul următor îți vom prezenta 7 pași pe care o companie trebuie să-i urmeze atunci când iși alege materialele publicitare pentru a le maximiza eficiența. Vei înțelege de ce materialele publicitare nu reprezintă un moft, ci un „cârlig” care îți generează noi vânzări. Identifică scopul Primul și printre cei mai importanți pași îl reprezintă identificarea scopului campaniei. Cu alte cuvinte, găsirea răspunsului la întrebarea „De ce facem ceea ce intenționăm să facem?”. Nu numai că ne va ajuta mai departe în conturarea strategiei, dar se va dovedi utilă și în măsurarea rezultatelor pe parcursul derulării campaniei. După ce aceasta s-a încheiat, ne va fi mai ușor să stabilim răspunsul pentru altă întrebare des întâlnită „A avut sau nu succes campania mea?”. Este important, așadar, să ținem cont încă de la început că o campanie de marketing poate fi considerată de succes dacă și-a atins cel puțin scopul inițial stabilit și a generat rezultate măsurabile, sub formă de notorietate de brand, vânzări sau fidelizare. Astfel, putem considera scopul chiar fundația, elementul pe care vom putea construi mai departe,…
Read more

promer_group_cum_sa_te_ambalezi_legal_din_2019

Cum să te ambalezi legal din 2019?

Este deja știut că începând din anul 2019 pungile din plastic subțire vor dispărea de pe piață. Legea 249/2015 a fost modificată și de la 1 iulie niciun producător nu le va mai putea pune pe piață, iar odată cu 1 ianuarie anul viitor nimeni nu le va mai comercializa. În momentul actual, consumul ambalajelor de unică folosință atinge cote înalte și se preconizează creșterea acestuia în cazul în care nu vor fi luate măsuri în această privință și implicit creșterea gradului de poluare. Așadar s-a hotărât înterzicerea pungilor din plastic subțire cu mâner. Dar ce înțelegem prin „plastic subțire”? Ei bine, legea permite ca grosimea pereților sacoșelor să fie mai mare de 50 de microni și să fie fabricate din material biodegradabil obținut din materie primă vegetală și care în termen de maxim 6 luni, în spațiu deschis, se autodegradează, transformandu-se in compost (îngrășământ). Cu alte cuvinte, materialul va fi asemănător foliilor de îndosariere sau ciolofanului. De asemenea s-au introdus norme și în ceea ce privește procesul de reciclare al ambalajelor. Cei care vând produse ambalate în materiale reutilizabile ar putea fi obligați să implementeze un sistem de depozitare, adică orice client să aibă posibilitatea de a returna materialul în care sunt împachetate produsele și să primească o sumă de bani în schimbul acestora. Împreună cu vânzătorii de pungi…
Read more

eveniment_materiale_publicitare_promer_group

Eveniment „Materialele publicitare de la moft la utilitate”

„Să nu te promovezi pentru a-ți economisi bugetul este ca și cum ai opri ceasul pentru a salva timp.” afirma Henry Ford. Ești antreprenor? Conturezi și implementezi strategii integrate de marketing? Cu siguranță te-ai întrebat cât de utile sunt materialele publicitare și de ce ar fi necesar să aloci un buget pentru o astfel de promovare. Răspunsul nostru este că trebuie să le înțelegi scopul! Stabilește-ți obiective la care să-ți adaptezi bugetul, iar ulterior creativitatea-i floare la ureche! În data de 27 martie va avea loc conferința „Materialele publicitare de la moft la utilitate”, eveniment realizat de către Promer Group pentru partenerii noștri, dar și pentru antreprenorii locali. Acesta va fi susținut de către CEO Promer Group, Răzvan Zvorișteanu, activ de 13 ani în domeniul producției publicitare. Evenimentul va avea loc în data de 27 martie, în intervalul orar 16:00-20:00, la Hotel Eden din Iași. Dacă ești interesat, îți recomandăm să-ți notezi acum data în agendă ca să fii sigur că nu uiți evenimentul și că acesta nu se va suprapune cu alte angajamente. Te poți înscrie la eveniment completând formularul de înscriere următor: https://goo.gl/5VvBRU. În medie, durează 2 minute completarea lui. Dacă ești preocupat de promovarea eficientă a companiei tale, în cadrul evenimentului vei învăța să: estimezi corect bugetul tău de marketing în funcție de obiectivele tale; identifici canalele de…
Read more