banner-articol-de-ce-sa-folosesti-agende-si-calendare-ca-instrumente-de-marketing-promer-productie-publicitara

De ce să folosești agende și calendare ca instrumente de marketing

Să investești în marketing a devenit un lucru frecvent, fiind practicat în fiecare companie, indiferent de statutul acesteia. Investiția în strategii bine definite, aplicate pe cerințele publicului țintă și care să utilizeze cele mai eficiente produse de promovare aduce un plus de valoare companiei și, totodată, sunt cele care atrag noii clienți ori îi fidelizează pe cei deja existenți. Agendele și calendarele, căci despre acest subiect vom vorbi astăzi, reprezintă, de asemenea, și o soluție la unele dintre provocările pe care oamenii le întâmpină des la locul de muncă, facilitând, spre de exemplu, organizarea și realizarea taskurilor.   Cum devine instrument de marketing o agendă sau un calendar? Deși agenda este considerată a fi un produs clasic de birotică, aceasta poate fi unul dintre cele mai folositoare lucruri pentru un om de afaceri. Programarea întâlnirilor, menținerea unei evidențe a taskurilor și notarea celor mai îndrăznețe idei sunt câteva dintre lucrurile pe care le facilitează o agendă. Cum poți folosi tu acest aspect în avantajul companiei tale? O simplă agendă poate fi transformată într-un fidel instrument de marketing. Imprimarea identității companiei pe coperta sau poate chiar pe paginile din interior va contribui la conturarea brand awarenessului râvnit. Multitudinea procedeelor de personalizare pentru agende reprezintă modul prin care te poți diferenția de concurență. Dacă îți dorești să transmiți eleganță sau rafinament, personalizarea prin emboss te va ajuta să transmiți…
Read more

banner-articol-5-utilitati-ale-unui-calendar-personalizat-promer-productie-publicitara

5 utilități ale unui calendar

Ziua de luni este considerată de majoritatea ca fiind cea mai grea zi a săptămânii. Dupa un weekend binemeritat, munca la birou vine la pachet cu stresul. Lipsa de concentrare, dezorganizarea biroului, cât și a informațiilor în jurul cărora gravitează un bussines, apar ca și consecințe. Tu cum faci față acestor provocări? Calendarul poate fi una dintre soluțiile care să-ți ușureze munca la birou, iar când vine vorba de marketing, campaniile ar putea fi cu mult optimizate. Noi i-am găsit calendarului 5 utilități pe care să le folosești doar în avantajul companiei tale! 1. Planificarea este una dintre cheile succesului Calendarul satisface nevoia de organizare și planificare. S-a demonstrat faptul că persoanele care își planifică activitățile și își stabilesc obiectivele pe termen lung au șanse mai mari de succes, atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. De aceea, în mediul business, prezența unui calendar pe biroul fiecărei persoane dintr-o companie sau aranjarea lui ca obiect decorativ pe pereții încăperii va stimula activitatea, dar va și contribui la creșterea notorietății brandului. 2. Fidelizarea este primul pas pentru parteneriatele de lungă durată În al doilea rând, calendarul personalizat poate reprezenta cadoul ideal pentru partenerii afacerii tale. Un calendar personalizat într-un mod inteligent poate stabili sau poate întări legăturile dintre două sau mai multe companii. Astfel, personalizarea acestui mic obiect de birou cu identitatea companiei…
Read more

anunt_angajare_tipar_digital_promer_group

Căutăm operator tipar digital – PROMER® Group

Ne căutăm un nou coleg în departamentul nostru de producție, divizia tipar digital pe hârtie și cartoane. Trimite-ne CV-ul tău la angajari@promer.ro, iar dacă dorești mai multe detalii, ne poți suna la 0754.776.637.   Cine suntem noi? PROMER Group este o companie națională din domeniul producției publicitare care de-a lungul celor 16 ani de activitate și-a conturat o arie largă de produse și servicii menite să facă vizibile companiile în mediul offline (personalizări, servicii de tipar de mici, respectiv de mari dimensiuni, sisteme expoziționale, produse promoționale și textile).   Ce trebuie să faci? Ținând cont că in fiecare zi vei da contur unor produse noi și utile pentru clienții noștri, tu vei fi responsabil de tipărirea și finisarea produselor realizate pe imprimantele noastre din departamentul de tipar digital. Astfel, va trebui să te ocupi de: executarea și adaptarea machetelor grafice pe baza solicitărilor de lucru, cu respectarea termenelor limită stabilite (cataloage, flyere, broșuri, etc); preluarea și prelucrarea materialelor de tehnoredactat (text, imagini, layout de publicație); verificarea materialelor (texte lipsă, imagini slab calitative care nu se pot tipări, etc.); verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru tipar/imprimare; finisarea materialelor tipărite; mentenanță asupra utilajelor de tipar; recepționarea și administrarea materiilor prime și consumabile. În primele luni, vei beneficia de îndrumare în îndeplinirea acestor responsabiltăți.   Cum trebuie să fii? experiență de minim un an…
Read more

Căutăm coleg dibace în producție publicitară – PROMER® Group

Ne căutăm un nou coleg în departamentul nostru de producție, divizia tipar de mari dimensiuni. Trimite-ne CV-ul tău la angajari@promer.ro, iar dacă dorești mai multe detalii, ne poți suna la 0754.776.637.   Cine suntem noi? PROMER Group este o companie națională din domeniul producției publicitare care de-a lungul celor 16 ani de activitate și-a conturat o arie largă de produse și servicii menite să facă vizibile companiile în mediul offline (personalizări, servicii de tipar de mici, respectiv de mari dimensiuni, sisteme expoziționale, produse promoționale și textile).   Ce trebuie sa faci? Ținând cont că in fiecare zi vei da contur unor produse noi și utile pentru clienții noștri, tu vei fi responsabil de tipărirea și finisarea produselor realizate pe imprimantele noastre din departamentul de tipar de mari dimensiuni (indoor & outdoor). Astfel, va trebui să te ocupi de: executarea și adaptarea machetelor grafice pe baza solicitărilor de lucru, cu respectarea termenelor limită stabilite (bannere, mesh-uri, roll-up-uri, afișe ș.a.) preluarea și prelucrarea materialelor de tehnoredactat (text, imagini, layout de publicație); verificarea materialelor (texte lipsă, imagini slab calitative care nu se pot tipări, etc.); verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru tipar/imprimare; finisarea materialelor tipărite; mentenanță asupra utilajelor de tipar; recepționarea și administrarea materiilor prime și consumabile. În primele luni, vei beneficia de îndrumare în îndeplinirea acestor responsabiltăți.   Cum trebuie să fii?…
Read more

Ce produse de promovare să NU folosești în offline (în funcție de industria ta)

Probabil te întrebi ce vei afla nou în urma lecturării acestui articol… Ei bine, lasă-mă, în primul rând, să-ți adresez o întrebare. De câte ori s-a întâmplat să te promovezi sau să începi o campanie de promovare, iar produsele promoționale pe care le-ai ales să nu îți aducă rezultatele pe care le așteptai? Eu sper că de puține ori. 😂 Și, de asemenea, sper că ai reușit să-ți alegi produsele potrivite. În urma celor 16 ani de experiență în domeniul promoționalelor putem spune foarte convinși că aici la PROMER, pe bune, chiar știm ce produse dau cel mai bun randament pentru compania ta. Motiv pentru care mereu oferim consultanță dedicată proiectelor în care ne implicăm. 😏 Chiar dacă afacerea ta nu se regăsește în lista exemplelor de mai jos, ai face bine să arunci totuși un ochi, cu siguranță aceste informații pot fi adaptate și pentru tine. Revenind la prima dilemă din acest articol, iată, pe scurt, cu ce informații vei rămâne după lecturarea acestui articol: ✔ Ce promoționale să folosești în campaniile tale de promovare ✔ Cui să oferi aceste promoționale ✔ Când să le folosești ✔ Probail o să râzi sau măcar vei schița un zâmbet Domeniul IT 💻 Pixurile și agendele personalizate cu siguranță nu te vor ajuta să faci o impresie bună în rândul partenerilor tăi. De ce?…
Read more

banner-10-perechi-de-produse-promovare-offline

10 perechi de produse care să te ajute în promovarea offline

Sniff, sniff…  de ce miroase a dragoste? Oh, da! Suntem în februarie, iar „love is in the air”! Dar ce înseamnă dragostea? Cu siguranță nu înseamnă doar flori și ciocolată. Ce-i drept, știm sigur că în această lună sentimentele iubirii sunt mai accentuate. Până și produsele noastre simt asta. Probabil vă întrebați cum este posibil așa ceva… Aici, la noi, în fiecare an, în luna februarie, se întâmplă lucruri ciudate, dar în sensul bun al cuvântului… asta dacă ciudat poate avea vreodată calități bune. După cum ziceam, în fiecare an, în luna februarie, produsele noastre își caută jumătatea pentru a nu fi singure de Ziua Îndrăgostiților. Acestea aleg să se cupleze pentru a-ți ajuta compania în strategiile de marketing și de promovare. Astfel, anul acesta, ne-am conformat cu trendurile și aplicațiile de socializare actuale pentru a le găsi pereche produselor noastre de promovare. Pentru asta am conceput un algoritm propriu prin care combinăm cele mai cunoscute materiale publicitare, iar tu scapi așadar de chinul căutării printre miile de produse disponibile pe site-ul nostru. Ce am făcut mai exact? Am tras linii, am pus cap la cap interesele comune, am împărțit de 7 ori (cifră magică) experiența fiecărui produs și am obținut un top cu 10 perechi de produse.   Fără alte prezentări *sunet de tobe pe fundal*… Pe primul loc se află pixul…
Read more

2021 și 5 tendințe în promovarea de succes

Ce vei afla din acest articol? ✅ ce sunt produsele promoționale ✅ de ce să folosești produsele promoționale în campaniile tale de marketing ✅ care sunt tendințele în ceea ce privește piața produselor promoționale din anul 2021 ✅ ce produse îți recomandăm noi ✅ ce poți face pentru a te promova corect Trebuie să începem prin a înțelege produsele promoționale pentru a putea aplica cât mai eficient trendurile din acest an. Promoționalele sau cadourile publicitare sunt articolele folosite în campaniile de marketing sau de comunicare. De obicei, acestea sunt oferite pentru a promova și a spori notorietatea companiilor. De ce ar trebui tu să folosești produsele promoționale? Ei bine, îți voi spune 5 motive. 👇 👉 aceste articole îți vor crește notorietatea brand-ului tău; 👉 oferă produse promoționale și îți vei fideliza clienții, angajații și partenerii; 👉 merchandising, dacă ai o idee, un design, un text atractiv și ai vrea să-l vinzi la „pachet” cu un produs, se poate; 👉 campanii de activare. De ce? Pentru a le oferi clienților tăi o experiență în mediul offline, o emoție, pe care nu au cum să o uite prea curând; 👉 campanii de marketing cu bugete de toate felurile. Diversitatea produselor promoționale permite ca acestea să se plieze perfect pe orice buget, fie el mai mic sau mai mare. Acum că ai înțeles de ce ar trebui să folosești produsele promoționale în campaniile tale de marketing, aș…
Read more

Retrospectiva anului 2020

Eu, tu, ei, cu toții am fost martorii unui an pe care doar pe canapea, cu un castron de popcorn în brațe, l-am fi putut „trăi”. 🎬 Adică vizionând un film SF. Sau poate de groază. În orice caz, o dramă… Sau o fi unul motivațional? 😂 Oricât de multe aspecte negative au gravitat în jurul mediului de afaceri 😪, pentru anul 2021 dorim să luăm doar lucrurile constructive. ☝ Din acest motiv, vrem să credem cu tărie (deși cifrele nu ne ajută) că am evoluat! Împreună. 💪 Iată cum a arătat pentru noi anul 2020! 🤔 Cu toate lucrurile negative care ne-au lovit în anul precedent, am avut tăria să o luăm de la capăt. 👌 La propriu. 👈 Ne-am întors la începuturi și am (re)integrat în portofoliu servicii de comunicare în online, 💻  devenind astfel prima agenție de One Stop Marketing din România. 💯   Am început colaborări noi, 🆕 însă și pe altele, mai vechi, le-am încheiat. 😁 Dar cine sunt clienții care rămân mereu prezenți, indiferent de factorii externi? Autorii de cărți! 📚 Am venit în susținerea autorilor și am lansat librăria autorilor independenți și a cititorilor dependenți. 🙏 Pe lângă tipar, finisaje și expediere, din 2020 contribuim și la distribuția cărților. ✅

Cum să dezgheți vânzările pe timp de vară

Cum să dezgheți vânzările pe timp de vară 🌞 În ultima perioadă, am observat în rândul unor companii, faptul că în perioada verii se înregistrează anumite pierderi financiare, raportându-ne la profit. Bineînțeles, în funcție de domeniul de activitate. Există firme care excelează vara, dar și firme care „îngheață” din anumite perspective. Vara, în general, se înregistrează o stagnare a profitului, iar unele companii pot avea o pierdere de până la 50% față de restul anilor, afirmă website-urile de profil (The Wall Street Journal). Articolul acesta îți propune metode de „dezghețare” a vânzărilor și, mai mult decât atât, idei de cum poți să implementezi cu succes o campanie de marketing eficientă pe timp de vară.   Nu micșora bugetul de marketing 💸 Un aspect negativ pe care multe companii îl aplică este acela de a tăia din bugetul de marketing atunci când observă că numărul de vânzări scade. Într-adevăr, raționamentul din spatele acestei acțiuni este unul natural, însă odată cu reducerea bugetului de marketing devii mult mai puțin vizibil în rândul potențialilor tăi clienți. Numărul de canale prin care tu te promovezi va scădea enorm, la fel și următoarele tale comenzi. Ce poți face, însă, este să investești mai multe resurse în demararea unei campanii sezoniere. În funcție de domeniul în care activezi, trebuie să ai în vedere o planificare riguroasă…
Read more